Запобігаємо ризику бути ураженим дезінформацією під час виборів

Правда — визначальна домінанта майбутнього. На часі популярним є вміння самим створювати здоровий медіапростір. Звичайно, основною фігурою в розповсюдженні, деталізації інформації, допомозі розібратися у незрозумілих питаннях є журналіст. Тому, від його компетентності залежить точне інформування громадян, їхнє свідоме споживання новин та запобігання можливості бути обманутими.

Так до чого це ми? Однією із місій Академії української преси є сприяти покращенню журналістських кадрів. Задля цього проводимо тренінги та семінари, що спрямовані на роз’яснення моментів із професійного журналістського життя. Спільно з партнером — Фондом Фрідріха Науманна за Свободу 8-9 липня провели семінар «Стандарти журналістики під час виборів», до якого долучили 20-ть учасників. Актуальність такого заходу підкреслив менеджер проектів Фонду Володимир Олійник, він зауважив: «Люди, які формують медіа інколи позбавляють громадян можливості самостійно робити висновки, перешкоджають доступу до фактів, натомість апелюють до емоцій, сенсацій заради рейтингів. Фонд Фрідріха Наумана опікується створенням якісної журналістської сфери, заради досягнення їхньої максимально стандартизованої роботи».

«Брехня — це неминучий занепад медіа і кар’єри журналіста в цілому, —зазначив Президент Академії української преси Валерій Іванов. — Тільки перевірені факти мають лягати в основу матеріалу. Не його власні здогадки, не його прогнози, не його враження. Попередньо згадані пункти несуть за собою шлейф популізму, а це ніякого відношення не має до світових стандартів журналістики».

«Висока інтенсивність комунікаційних процесів, на жаль, безжалісно тягне за собою неправду. Дуже часто це базується на хайпі, або схемах, які професійно розроблені політтехнологами та вмонтовані в буденне, передвиборче життя політика», наголошує медіаексперт, професор, керуючий партнер Академії української преси Тетяна Іванова. Зауважте, всі «випадкові» ситуації, які можуть трапитися з народним обранцем це багатоетапний та детально продуманий план його командою».

«Хто читає передвиборчу програму кандидата? Правильно, ніхто! — підкреслює медіатренер, викладач Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко, Люди перед тим, як зробити вибір не будуть детально вивчати пропозиції, з якими чиновник планує прийти до влади. Їм потрібний максимально короткий та зрозумілий текс. Зробіть такий, і редактори будуть полювати на ваші матеріали, а вдячна аудиторія примножуватися».

Масштабний трирічний спільний проект Академії української преси та Фонду Фрідріха Науманна за Свободу (за підтримки

Міністерства закордонних справ Німеччини) спрямований на підвищення рівня кваліфікації українських журналістів.

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right