Національна спілка журналістів України 15 серпня 2024 року презентувала результати дослідження «Медіаландшафт друкованих медіа в Україні за 2020-2024 рік. Вплив війни на друковані медіа в Україні». Дослідження проведене за підтримки Ukrainian Media Fund, German Marshall Fund of the United States.
До онлайн-презентації долучився президент Академії української преси Валерій Іванов. Експерт відзначив, що це дослідження дає можливість подивитися не тільки на те, що відбувається зараз в журналістиці, а й на перспективу розвитку українській медіа.
«В першу чергу, дослідження спрямоване на практиків — медіаменеджерів та видавців, щоб вони могли оцінити та порівняти стан свого видання. У досліджені показані достовірні дані про те, як змінюється динаміка прибутків та видатків, детальний аналіз рекламного ринку, зріз по видах та регіонах, запропоновані варіанти підтримки медіа», — зауважив Валерій Іванов.
«Це дослідження - ключ до розуміння, як ми можемо підтримувати український медіасектор в умовах війни та задовольняти інформаційні потреби наших громадян», — зазначив у вітальному слові Сергій Томіленко, голова Національної спілки журналістів України.
Автор дослідження — Сергій Чернявський. Його розлогий звіт містить унікальні дані про стан друкованого медіасектору, більшість з яких публікується вперше.
Переглянути трансляцію можна за посиланням: https://www.facebook.com/watch/live/?ref=watch_permalink&v=1202275404142595