Три складові історії. А може чотири акти. Чи привабливіший п’ятиактовий підхід. Як щодо 17-ти кроків становлення героя від Джозефа Кэмпбелла? Здається, нелегкий вибір для учасників вебінару «Сторітелінг для початківців. Як створювати вірусний контент” 18-19 червня. Подія організована Академією української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за свободу.
«Сценарний план, дотримання хронометражу та особливостей платформи де ви маєте намір розміщувати свою історію є обов’язковою умовою успішності, - вважає продюсер соціальних мереж Сергій Сєднєв. – Привернути увагу за перші три секунди, розкрити історію за наступні 15 секунд і залишити час на неочікуваний фінал, щоб вкластися в 30 секунд сторіс».
Уміння підбирати та розказувати історії учасники вебінару продемонстрували у домашньому завданні. Потім з тренерами пройшлися по вдалим моментам, розібрали як покращити історію, на що звернути увагу і як можна її підсилити.
«Коли ми боремося за аудиторію, завжди варто пам’ятати про відповідальне інформування. Дотримуватися найпростіших журналістських стандартів, - вважає доктор філологічних наук, професор, президент АУП Валерій Іванов. – Навіть до короткої історії мають бути свої критерії достовірності. Хайповість може ракетою набрати перегляди, але після виявлення фейку, ваш профіль та контент переглядатимете лише ви з друзями».
Але короткими історіями вебінар не обмежився. Історію у вогнища могли розповідати всю ніч. А які інструменти та шаблони популярні сьогодні для привертання уваги. Як розвиток аудіо та відео плинув на побудову історії. Чому фактаж без героя та візуалізації не вартий нічого – ви можете дізнатися самі, якщо потрапите на вебінар від АУП по сторітелінгу.
👨🏫Академія української преси сприяє критичному споживанню медіа, дотриманню стандартів журналістики, навчає основам медіаграмотності вчителів, дітей та дорослих.
Долучайтеся до діяльності АУП на нашій ФБ сторінці та сайті чи за нашими хештегами.
#АУП #тренінги_АУП #вебінари_АУП #журналістика #медіа #медіаграмотність #media #journalism #стандарти_журналістики