СИНЕРГІЯ ДОСВІДУ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

Керуючий партнер Академії української преси, медіаексперт Тетяна Іванова мала честь бути спікером Першої центрально-азіатської конференції з медіа-інформаційної грамотності, яка проходила в місті Бішкеку 14-15 листопада 2019 р.

Фотографії майстер-класу Тетяни Іванової, учасниками якого стали понад 150 педагогів і журналістів Киргизії, Казахстану, Таджикистану, передають атмосферу його проведення – красномовніше тисячі слів.

Спілкування і співпраця зі знаковими людьми в області розвитку медіаграмотності в світі зайвий раз переконали в правильності розуміння самого феномена медіаосвіти і дали новий імпульс для подальшого розвитку в даній області.

Декілька медіаграмотних висновків із гостинного Бішкека:

  1. Медіапедагогам і тренерам, необхідно чітко розуміти і розмежовувати поняття медіа та інформаційної грамотності. Без усвідомлення сутності та ієрархії цих понять, в навчанні неможливо досягти поставлених цілей або можна дуже віддалитися від мети медіаграмотності.
  2. Медіа нерозривно пов'язані з комунікацією. Отже, нам необхідно більше говорити саме про неї, про психологічні і фізіологічні аспекти її споживання і переробки, щоб зрозуміти, як взаємодіє сама людина в світі медіа.
  3. Тренінги по медіаграмотності не повинні обмежуватися розповідями про те, як функціонують мас-медіа, як декодуються тексти, якими незліченними формами і методами нами маніпулюють, як проводити фактчекінг і верифікацію.

Процес освоєння медіаграмотності — це, в першу чергу, формування медіакультури ОСОБИСТОСТІ, яка базується на таких «китах», як: а) пошук і відбір інформації; б) її усвідомлення (переробка); аналіз і рефлексія на основі власного життєвого досвіду; в) навички створення власного інформаційного контенту і його просування, тобто (комунікації).

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right