Результати Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. (Географія)

Академія української преси оголошує результати Всеукраїнського конкурсу на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів у 2018/19 н.р. (Географія).

26 червня відбулося засідання членів журі, на якому були присутні: Бєскова Наталя Володимирівна, заступник Начальника управління загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, Євтушенко Раїса Іванівна, головний спеціаліст управління загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, Волошенюк Оксана Валеріївна, менеджер медіаосвітніх програм АУП; Валерія Рябик, асистент проектів АУП – секретар засідання. 

Оцінювали надіслані на конкурс плани-конспекти уроків за наступними критеріями (максимальна загальна кількість балів 50):

Критерій 1: Формуються навички із аналізу (зіставлення, декодування) медіамеседжів і медіатекстів, які містять наукову інформацію.

Критерій 2: Розвиток навичок критичного мислення.

Критерій 3: Формування навичок оцінки достовірності джерел та ролі мас-медіа в поширенні наукової інформації.

Критерій 4: Формування вміння висловлюватися через створення власного медіапродукту і позиціонування до якої аудиторії він звернений.

Критерій 5: Формування мультиграмотності – вміння читати і аналізувати інформацію представлену у формі графіків, схем, «хмар» тощо, вміння «переводити» один вид інформації в інший.

На конкурс по предмету "Географія" надійшло 117 робіт.

У ході засідання було обрано переможцями плани-конспекти уроку: 

Глушко Тетяна Леонідівна, вчитель географії, вчитель вищої категорії старший вчитель, Куп’янська  ЗОШ І-ІІІ ступенів  №11 Харківської області, конспект уроку 6 кл. «Льодовики та багаторічна мерзлота» (43 бали з 50 можливих).

Большакова Сусанна Наумівна, вчитель географії, заступник директора, Бориспільський НВК «Гімназія «Перспектива» Київської області, конспект уроку «Глобальне потепління клімату – глобальна проблема людства», (43 бали з 50 можливих).

Також АУП нагородить електронними дипломами І, ІІ та ІІІ ступеню та спеціальними дипломами наступних авторів: 

Дипломи 1 ступеня, предмет «Географія» (30-40 балів)

Вацкова Оксана Петрівна, вчитель географії, Одеська ЗОШ №30 І-ІІІ ступенів. Конспект уроку 7 кл. «Перше навколосвітнє плавання під керівництвом Фернана Магеллана», 40 балів
Сердюк Вікторія Геннадіївна, вчитель географії, Харківська гімназія № 13 Харківської міської ради. Конспект уроку 9 кл. «Транспорт. Транспорт світу» 40 балів
Литвишко Світлана Анатоліївна, Кліщинський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів» Чорнобаївської районної ради. Конспект уроку «Прояв глобальних проблем в Україні. Прояв глобальних проблем у своєму регіоні», 40 балів
Дударенко Віти Вікторівни, гімназія № 34 «Либідь» ім. В. Максименка Подільського району міста Києва Конспект уроку «Харчова промисловість України» 40 балів
Пилипченко Тетяна Миколаївна, вчитель географії, НВК № 209 «Сузір’я» міста Києва. Конспект уроку 8 кл. «Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика» 40 балів
Кірієнко Олена Олександрівна, вчитель географії, Першотравенська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Дніпропетровської області. Конспект уроку 6 кл. «Великі географічні відкриття» 39 балів
Іноземцева Тетяна Володимирівна, вчитель географії, КЗШ І-ІІІ ступенів №126 м. Кривого Рогу Дніпропетровської області. Конспект уроку 8 кл. «Механічний рух населення. Міграційна політика держав. Українська діаспора», 38 балів
Гриненко Людмила Богданівна, учитель географії, ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Зозулинці Тернопільської області. Конспект уроку 8 кл. «Фізико-географічна характеристика природного комплексу Чорного моря» 38 балів
Сопрун Вадим Романович, Цимбалівський НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад» Хмельницької області. Конспект уроку «Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: «Північна Америка» «Антарктида» 37 балів
Петрушко Любов Володимирівна, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Чернівецької області. Конспект уроку 8 кл. «Рудні та нерудні корисні копалини» 37 балів
Бараннік Ольга Іванівна, Казакова Ірина Давидівна, вчитель географії I категорії та вчитель інформаційних технологій, СШ «Хабад Любавич» Запорізької області. Конспект уроку 10 кл. «Використання знань і умінь при підготовці презентацій по географії на тему "Особливості економічного розвитку країн Європи і Азії» 36 балів
Шибінська Валентина Іванівна, вчитель географії, Ожівський НВК Чернівецької області. Конспект уроку 6 кл. «Погода, її елементи, мінливість. Характерна погода за сезонами у своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди» 36 балів
Терещенко Марина Володимирівна, вчитель географії, КЗ «Олександрівський НВО № 2» Кіровоградської області. Конспект уроку 6 кл. «Вулканізм і вулкани, гейзери. Сейсмічні пояси Землі» 36 балів
Джураєва Оксана Віталіївна, учитель географії, Перша українська гімназія імені Миколи Аркаса Миколаївської області. Конспект уроку 8 кл. «Кількість населення в світі  та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції» 35 балів
Гречко Таміла Павлівна, учитель географії, Карлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської області. Конспект уроку 7 кл. «Геологічна будова. Основні форми рельєфу   Південної Америки. Закономірності поширення родовищ  корисних копалин» 35 балів
Хміль Людмила Іванівна, ЗОШ І-ІІ ступенів с. Південне філія комунального опорного навчального закладу «Чкаловська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської області. Конспект уроку «Підсумковий  урок-гра  з  теми  «Гідросфера» 35 балів
Федоренко Тетяна Василівна, вчитель географії, КЗ «Верхньотерсянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» Запорізької області. Конспект уроку 8 кл. «Ландшафти України. Ландшафт як просторово – цілісна система. Карта «Ландшафти України» 35 балів
Староконь Олена Сергіївна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, Дніпрорудненська гімназія «Софія» –  ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» Запорізької області. Конспект уроку «Зображення Землі на карті та глобусі», 35 балів
Параска Оксана Іванівна, учитель географії, Королівська ЗОШ І – ІІІ ст. № 2 Виноградівської районної ради Закарпатської області. Конспект уроку 7 кл. «Клімат і внутрішні води Австралії» 34 бали
Доброгорська Людмила Василівна, вчитель географії, КЗСЗШ № 31 м. Кам’янське Дніпропетровської області. Конспект уроку 6 кл. «Вулкани. Гейзери» 34 бали
Таранюк Майя Іванівна, вчитель географії, Вороновицька СЗШ І-ІІІ ст. №1 Вінницької області. Конспект уроку 9 кл. «Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО» 34 бали
Коваль Марина Олексіївна, вчитель географії, Синельниківська ЗОШ І - ІІІ ступенів №3 Дніпропетровської області. Конспект уроку 10 кл. «Японія» 34 бали
Сологуб Оксана Володимирівна, вчитель географії, КЗО «Спеціалізована школа № 7 з поглибленим вивченням іноземних мов» Дніпропетровської області. Конспект уроку 10 кл. «Автостопом по Європі», 33 бали
Лойченко Наталія Михайлівна, учитель географії, Харківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 159 Харківської області. Конспект уроку 6 кл. «Вітер. Причини його утворення. Види вітрів» 32 бали
Сьомка Раїса Іванівна, вчитель географії, ЗОШ І-ІІ ст. с. Жовтневе Волинської області. Конспект уроку 6 кл. «Атмосфера. Погода» 31 бал
Савчук Наталія Петрівна, вчитель географії, Запорізька школа №4 Запорізької міської ради. Конспект уроку 8 кл. «Озера, їх типи, особливості водного режиму. Водосховища та канали» 31 бал
Овсійчук Олена Анатоліївна, соціальний педагог, ЗОШ І-ІІІ ступені №19 міста Житомира. Конспект уроку 7 кл. «Географічне положення та тектонічна будова Антарктиди» 31 бал
Руденко Юлія Василівна, учитель географії вищої категорії «старший учитель», Мелітопольська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Запорізької області. Конспект уроку  8 кл. «Ознайомлення з об’єктами природи України та своєї місцевості / Сім причин пишатися своєю країною 30 балів
Коваль Марина Вікторівна, вчитель географії, спеціаліст І категорії, Синельниківська  ЗОШ  І - ІІІ ступенів №3 Дніпропетровської області. Конспект уроку 7 кл. «Південна  Америка» 30 балів

Дипломи 2 ступеня, предмет «Географія» (20-30 балів)

Таранюк Майя Іванівна, учитель географії та образотворчого мистецтва, Вороновицька СЗШ І-ІІІ ст.№1 Вінницької області, конспект уроку 6 кл. «Багатства вод Світового океану. Океан та Людина». Конспект уроку 6 кл. «Багатства вод Світового океану. Океан та Людина» 28 балів
Гречишкін Володимир Іванович, учитель географії вищої категорії «Учитель-методист», КЗ «Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Луганської області. Конспект уроку 8 кл. «Застосування мультимедійної технології навчання на уроках географії /методичні рекомендації, 8-й клас/ погода та небезпечні погодні явища» 25 балів
Мельничук Катерина Василівна, учитель географії, ЗОШ I-III ступенів с. Василівка Чернівецької області. Конспект уроку 6 кл. «Вулканізм та супутні йому явища» 24 бали
Бундз Людмила Михайлівна, Вакулік Наталія Леонідівна, вчитель географії та біології та вчитель англійської мови, Середньої школи № 14, м. Новомосковськ «Дніпропетровської області. Конспект уроку 7 кл. «North America. Північна Америка» 24 бали
Пазяк Ірина Богданівна, учитель географії, Скадовська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ступенів «Академія творчості» з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу Херсонської області. Конспект уроку 7 кл. «Географічне положення материка Північна Америка» 23 бали
Богданова Тетяна Василівна, комунальний заклад «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32» Харківської міської ради «Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики» 23 бали
Шалімова Ольга Василівна, вчитель географії, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 Мирноградської міської ради Донецької області. Конспект уроку 10 кл. «Країни-карлики Європи» 22 бали
Пічкур Богдан Анатолійович, вчитель географії, Школа-інтернат-гімназія» ім. В. М. Підгорбунського Вінницької області. конспект уроку 7 кл. «Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини. Практична робота  позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії» 20 балів

Дипломи 3 ступеня, предмет «Географія» (10-20 балів)

Науменко А. І., КЗО «СЗШ №62» ДМР Дніпропетровської області. Конспект уроку 6 кл. «Зовнішні сили Землі. Робота вітру та текучих вод» 18 балів
Власенко Людмила Володимирівна, учитель географії, Ніжинська ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 Чернігівської області. Конспект уроку 10 кл. «Практична робота «Створюємо відеоролик  «Що ми знаємо про Європу», 12 балів
Затока Світлана Михайлівна, КЗ Червонохвильський ліцей» Харківської області. конспект уроку 6 кл. «Внутрішні рухи Землі. Вулкани» 11 балів

Спеціальні дипломи, предмет «Географія»

Сьомка Раїса Іванівна, вчитель географії, ЗОШ І-ІІ ст. с. Жовтневе Волинської області. Конспект уроку 6 кл. «Атмосфера. Погода». 42 балів – «За актуальність».
Вацкова Оксана Петрівна, вчитель географії, Одеська ЗОШ №30 І-ІІІ ступенів. Конспект уроку 7 кл. «Перше навколосвітнє плавання під керівництвом Фернана Магеллана». 41 балів – «За креативність».
Староконь Олена Сергіївна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, Дніпрорудненська гімназія «Софія» –  ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» Запорізької області. Конспект уроку «Зображення Землі на карті та глобусі», 35 та конспект уроку «Літосфера. Внутрішня будова Землі». 40 – «За оригінальність».
Петрушко Любов Володимирівна, вчитель географії, ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Чернівецької області. Конспект уроку 8 кл. «Рудні та нерудні корисні копалини» 37 балів – «За патріотизм».
Хміль Людмила Іванівна, ЗОШ І-ІІ ступенів с. Південне філія комунального опорного навчального закладу «Чкаловська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Дніпропетровської області. Конспект уроку «Підсумковий  урок-гра  з  теми  «Гідросфера» 35 балів – «Творча робота».

Контактна особа: 

Менеджер медіаосвітніх програм АУП Оксана Волошенюк:

електронна пошта оksana@aup.com.ua, тел: 067 504 98 02.

Проведення цього конкурсу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю організації Академії української преси та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right