У опитуванні представлені усі без винятку області України, що свідчить про те, що активна аудиторія АУП є по всій країні. Всього опитано 634 особи. Найчастіше про АУП дізнаються самостійно в мережі або від колег чи знайомих. 90% опитаних відвідали наші заходи та оцінюють їх в середньому на 4,7 бали (за шкалою від 1 до 5, де 5 - дуже задоволені заходом), що свідчить про високий рівень задоволеності організацією тренінгів, вебінарів, зустрічей, тощо. Саме отриманими на заняттях знаннями освітяни та інші зацікавлені діляться в подальшому із своєю аудиторією: учнями, студентами, читачами тощо. Не менш важливим результатом заходів є сприяння росту зацікавленості темою та ділення досвідом між запаленими ідеєю поширення медіаграмотності фахівцями. Аудиторія АУП є активними споживачами запропонованої тематичної літератури: 41% опитаних познайомилися з більш ніж 7 примірниками навчальних видань кожен. Найбільш популярною є література на такі теми: медіаграмотність у мовно-гуманітарному циклі предметів, медіаграмотність для батьків та медіаграмотність у початковій школі. Видання АУП оцінюють на 4,6 бали з 5.
Учасники опитування (освітяни, журналісти, бібліотекарі, тощо) часто поширюють свої знання з медіаграмотності іншим. Найчастіше опитані транслюють знання освітянам, учням середньої та старшої школи а також, що дуже важливо - своїм сім’ям, друзям та приватному оточенню. Із тематикою медіаосвіти постійно працює 42% опитаних та 48% - час від часу. Респонденти засвідчили, що не лише черпають знання у АУП, а й 90% з них навчають інших. 19% опитаних мали досвід транслювати інформацію з медіаграмотності на аудиторію більшу ніж 300 осіб. По 17% залучали аудиторії по 50-100 та 100-300 осіб, найбільша частка (28%) працювала з невеликими групами 10-50 осіб. Таким чином опосередковано про медіаграмотність отримали інформацію приблизно від 80000 до 111000 осіб. Це високий показник для освітньої цільової аудиторії.
Переглянути відеопрезентацію дослідження.
Переглянут презентацію відеодослідження у слайдах.