Результати щорічного опитування аудиторії АУП 2022

У опитуванні представлені усі без винятку області України, що свідчить про те, що активна аудиторія АУП є по всій країні. Всього опитано 634 особи. Найчастіше про АУП дізнаються самостійно в мережі або від колег чи знайомих. 90% опитаних відвідали наші заходи та оцінюють їх в середньому на 4,7 бали (за шкалою від 1 до 5, де 5 - дуже задоволені заходом), що свідчить про високий рівень задоволеності організацією тренінгів, вебінарів, зустрічей, тощо. Саме отриманими на заняттях знаннями освітяни та інші зацікавлені діляться в подальшому із своєю аудиторією: учнями, студентами, читачами тощо. Не менш важливим результатом заходів є сприяння росту зацікавленості темою та ділення досвідом між запаленими ідеєю поширення медіаграмотності фахівцями. Аудиторія АУП є активними споживачами запропонованої тематичної літератури: 41% опитаних познайомилися з більш ніж 7 примірниками навчальних видань кожен. Найбільш популярною є література на такі теми: медіаграмотність у мовно-гуманітарному циклі предметів,  медіаграмотність для батьків та  медіаграмотність у початковій школі. Видання АУП оцінюють на 4,6 бали з 5.

Враження про сайт АУП та медіаосвітній портал оцінюють у 4,6 бали з 5 можливих. Ця висока оцінка свідчить про якісне наповнення сайту корисними матеріалами, які часто застосовуються у роботі та навчанні учасників медіаосвітнього руху. Вміст порталу АУП регулярно оновлюється актуальними інформаційними та освітніми матеріалами тому сайт не перестає бути цікавим своїм відвідувачам. Багато опитаних свідчать, що неодноразово рекомендували матеріали АУП своїм колегам та знайомим.

Учасники опитування (освітяни, журналісти, бібліотекарі, тощо) часто поширюють свої знання з медіаграмотності іншим. Найчастіше опитані транслюють знання освітянам, учням середньої та старшої школи а також, що дуже важливо - своїм сім’ям, друзям та приватному оточенню. Із тематикою медіаосвіти постійно працює 42% опитаних та 48% - час від часу. Респонденти засвідчили, що не лише черпають знання у АУП, а й 90% з них навчають інших. 19% опитаних мали досвід транслювати інформацію з медіаграмотності на аудиторію більшу ніж 300 осіб. По 17% залучали аудиторії по 50-100 та 100-300 осіб, найбільша частка (28%) працювала з невеликими групами 10-50 осіб. Таким чином опосередковано про медіаграмотність отримали інформацію приблизно від 80000 до 111000 осіб. Це високий показник для освітньої цільової аудиторії.

Переглянути відеопрезентацію дослідження.

Переглянут презентацію відеодослідження у слайдах.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right