Результати другої хвилі контент-аналізу політичних новин від АУП

Результати другої хвилі контент-аналізу політичних новин провідних українських телеканалів. Дослідження буде презентоване 29 жовтня об 11:00 на сторінці АУП у Фейсбук.

Чим менше інформації отримує ваш мозок, тим потужніше працює уява — а це річ необмежена ні часом, ні віком, ні своїми масштабами. Недостача фактів, брак експертних позицій слугують «інформаційним» голодом для кожної мислячої людини. Для того, щоб ви отримували якомога повноцінну та підтверджену інформацію, ми вдалися до машинного підрахунку стану й динаміки політичного змісту новин українських телеканалів.

Переглянути відеопрезентацію дослідження від АУП та Інституту соціології НАН України

Протягом багатьох років звертаємося до працюючих механізмів, щоб залишатися при здоровому глузді та мати уявлення про те, «що, де, коли, як» транслюють телеканали.

Ключове, що необхідно:

— Слідкувати за балансом та дозуванням подій

— Знати до яких злободенних тем найбільший рейтинг уваги

— Мати уявлення про те, чи причетні політики до планування новинного ефіру.

Академія української преси та Фонд Фрідріха Науманна за Свободу, разом із вченими Інституту соціології НАН України промоніторили політичні новини та презентують результати.

Завантажити презентацію дослідження

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right