Презентовано новий науково-методичний посібник АУП для медіапедагогів

02.09.2024  

30 серпня 2024 року на Фейсбук-сторінці Академії української преси відбулася презентація нового науково-методичного посібника “Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання”.

На початку презентації Максим Запорожченко, менеджер медіаосвітніх програма Академії української преси, завідувач центру цифрової освіти та медіакультури МОІППО зазначив: “Цей посібник має якнайширше застосування, де б ви не працювали: в школі, університеті, інших закладах освіти. І не дарма він має назву "Навігатор", оскільки зорієнтує і тих освітян, які починають викладання медіаграмотності “з нуля”, і тих, хто працює в цій сфері вже багато років, бо окрім теоретичних і методичних аспектів, там є дуже багато практичних завдань”.

“Ураховуючи те, що сьогодні медійний простір, у якому ми живемо і працюємо, перенасичений інформацією, яка не завжди є достовірною, швидко застаріває і впливає на прийняття нами важливих рішень, то на часі є формування медіаграмотності освітянської спільноти, учнівства. І ми з колегами сподіваємося, що “Навігатор медіапедагога” стане надійним помічником у цьому,” – відзначила Галина Дегтярьова, співавторка посібника, завідувачка кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», докторка педагогічних наук.

Олена Байназарова, співавторка посібника, т.в.о. завідувачки кафедри виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» зазначила: “Ефективний розвиток медіаосвіти, як і освіти загалом, можливий лише за умови належної законодавчої основи, яка передбачає відповідальність держави, територіальних громад, громадських організацій, взаємодію між основними учасниками освітнього процесу, їхні права та обов'язки, способи координації між різними провайдерами освітніх послуг, визначає цілі, принципи і механізми фінансування освітньої діяльності та державної підтримки. Саме цим аспектам ми присвятили перші розділи презентованого видання”.

“Хочу звернути вашу увагу, що в розрізі розуміння медіакомпетентності дуже важливе значення має саме практична площина, однак не менш значущим є розуміння теоретичних передумов реалізації даної сфери. Тому, в межах четвертого розділу я запрошую вас дослідити 10 компетентностей медіаграмотності, відповідно до стратегії з розвитку медіаграмотності на період до 2026 року і торкнутися характеристики кожної з них саме з позиції компетентнісного підходу”, – розповіла Марія Астахова, співавторка посібника, завідувачка кафедри соціально-гуманітарної освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», докторка філософії (PhD).

Тетяна Гніда, співавторка посібника, практикуюча психологиня в міжнародній організації PsyGlobal із психологічної допомоги переселенцям та людям, які опинилися в складних обставинах внаслідок військових дій, докторка філософії (PhD) відмітила: “У нашому виданні ми запропонували багато кейсів із розвитку критичного мислення дітей з акцентом на ментальне здоров’я, для покращення уяви, здатності вирішувати проблеми, покращення дослідницьких навичок, творчості, допитливості”. 

Посібник “Навігатор медіапедагога: теорія, методика, практичні завдання” створено в співпраці Академії української преси та КВНЗ “Харківська академія неперервної освіти”.

Переглянути запис ефіру презентації, а також завантажити видання можна за посиланнями у коментарях до цього допису. 

Ефір: https://www.facebook.com/aupfoundation/videos/1633428114171239

Лінк на завантаження видання: https://medialiteracy.org.ua/navigator-mediapedagoga-teoriya-metodyka-praktychni-zavdannya 

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right