25-26 березня 2021 року відбувся вебсемінар «Політична медіаграмотність: як не стати «електоратом» в руках політичних «Карабасів»». Організатор — Академія української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера (філія у Харкові).
Завдяки тренерам учасники дізналися, які існують політичні тренди 2021 року; як не стати ані стратегічною цільовою аудиторією, ані «болотом»; секрети впливу на підсвідомість електорату; як будується імідж політика, щоб вплинути на електорат.
Президент Академії української преси Валерій Іванов зазначив «Перманентні вибори в Україні роблять актуальною тему усвідомленого електорального вибору, захисту від популізму та маніпуляцій».
Медіатренерка Академії української преси, доктор педагогічних наук, професор Тетяна Іванова розповіла: «З самого початку тренінгу учасники занурилися у рефлексивну вправу «Будьмо політично знайомі». На ресурсі Padlet вони розміщували свої аватарки, де писали факти про себе на кшталт політичних програм кандидатів. І з яким здивуванням вони побачили, що замість фактів та конкретних дій, написали свої наміри, побажання, оцінки, враження, емоції тощо. Отже, учасники зробили висновки: саме так й саме в такий спосіб йдуть на вибори представники різних політичних партій. Обіцянки-цяцянки замість конкретних дій, політичні аватарки – замість реальних особистостей. Які ж технології та методи впливу на підсвідомість використовують наші політики, щоб потрапити до влади? Як інсценується та режисується передвиборча кампанія? І чому саме сьогодні «править бал» так звана «голівудська політика»? І яким чином, все ж таки не стати електоратом, а бути вдумливим та критично налаштованим виборцем? Такі важливі, не перебільшуючи, громадянські питання підіймалися на цьому заході».
Захід організований Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні