Академія української преси за підтримки DW Akademie протягом березня-квітня реалізувала три триденних тренінги для тренерів з медіаграмотності. Після цього протягом квітня-червня 60 учасників цих занять провели 136 трененгів для 2607 осіб. Підсумком проекту була зустріч з обміну досвідом тренерів з медіаграмотності, що відбулася 3-4 липня 2018 року в Києві.
Відкриваючи захід, президент Академії української преси Валерій Іванов окреслив основну мету та завдання проекту: «Людина має право знати. Знати, яка інформація до неї надходить, наскільки вона правдива, коли відбуваються прийоми маніпуляції. Наша з вами мета — дати людям необхідні інструменти, за допомогою яких швидко можна убезпечити себе від впливу недостовірної інформації».
Медіаексперти та медіафахівці мали на меті донести до цільової аудиторії — мультиплікаторів механізми та фактори впливу медіа, види та технології маніпулювання мас-медіа, роз’яснити поняття «фейк» і «фактчекінг». Його ознаки та види фейків, маркери розпізнавання та декодування. Також повідомити про основні техніки маніпуляцій на телебаченні, в соціальних мережах, у заголовках новин тощо.
Доцент кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету імені Б. Хмельницького Світлана Ізбаш на своїй сторінці у соціальній мережі написала: «Час у колі яскравих і надзвичайно талановитих освітян-тренерів з різних навчальних закладів України минає дуже швидко. Але сьогодні, 3 липня, нам вдалося поділитися перлинами тренерської майстерності: поповнити арсенал методів на знайомство, додати до скарбнички рухові ігри для дорослих «Енерджайзер», знайти способи роботи із супротивом учасників, ознайомитись з принципами роботи у малих групах, віднайти ефективні способи отримання фідбеку, дізнатися про мотиваційні лайфхаки для перевірки інформації, дізнатися хто такі лідери думок, визначити розповсюджені прийоми маніпуляцій у ЗМІ та пограти у тренінгові вправи на розпізнавання стереотипів. Надзвичайно професійне, тепле і дружнє коло однодумців викликало море позитивних емоцій і відчуття причетності до спільної справи з формування медіаграмотності у молоді та дорослих, чого так потребує наше суспільство у час інформаційного фастфуду. Завжди приємно відкривати для себе нове, навіть коли маєш вже великий досвід викладацької діяльності. В цьому контексті мені подобаються слова Генрі Форда, який сказав: «Людина залишається молодою до тих пір, поки навчається!»».
Академія Deutsche Welle є провідною організацією Німеччини для розвитку міжнародних засобів масової інформації. Консультанти і тренери підтримують вільні і незалежні медіа з 1965 року. Організація пропонує міжкультурні та професійні навчальні семінари, програми і стажування для майбутніх журналістів. DW Академія також розробила магістерську програму «Міжнародні Медіа Студії», яка поєднує у собі навчання з розвитку ЗМІ, управління медіа, журналістики та комунікації.