Медіанушівці оголошують результати конкурсу

Ініціативна група «Медіанушівці» в партнерстві з Академією української преси оголошує результати Всеукраїнського конкурсу «Практична медіаграмотність у НУШ. 5-7 клас» на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності в мовно-літературну, громадянську та історичну, природничу та мистецьку галузі тощо.

Серед поданих 62 заявок журі відібрало 21 найкращу вправу, які просувають методи інтеграції медіаосвіти у викладання предметів / інтегрованих курсів різних освітніх галузей та формування в учнів критичного мислення щодо змісту медіатекстів і джерел інформації та стануть в пригоді вчителям НУШ.

Переможці отримають дипломи і гонорари.

Усі вправи-переможці ввійдуть в онлайн-посібник «Практична медіаграмотність у НУШ. 5-7 клас» та будуть опубліковані на Порталі медіаосвіти та медіаграмотності АУП.

Переможці конкурсу:

  1. «Інтерв’ю з очевидцем» Желіба Олександр Володимирович, учитель історії Ніжинського ліцею Ніжинської міської ради при НДУ імені М. Гоголя (40балів).
  2. «Я — блогер» Посохова Аліна Олегівна, учителька української мови та літератури КЗ «Лиманський ліцей» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області (40 балів).

3.       «Розвіюємо чари думскролінгу або як вирватися з полону нескінченних поганих новин». «Breaking the Doomscroll Spell» Хомякова Юлія Сергіївна, учителька англійської мови КЗ «Харківського академічного ліцею № 45 Харківської міської ради» (40 балів).

  1. «Фінансовий чек як свідчення допомоги ЗСУ»Горленко Ганна Олексіївна, медіапедагог, м. Хмельницький (40 балів).
  2. «Руйнівники стереотипів»Посохова Аліна Олегівна, учителька української мови та літератури КЗ «Лиманський ліцей» Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області (39 балів).
  3. «Жовта стрічка» — рух опору ХХІ століття для учнів 5 класу»Волянюк Лілія Михайлівна, учителька історії Борщівської ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Я.П. Горошка (39 балів).
  4. «Інструкція як медіатекст»Кукленко Олена Сергіївна, учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури, інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) КЗ «Мереф’янський ліцей "Перспектива"» Мереф’янської міської ради Харківської області (39 балів).
  5. «Мистецтво декодування та інтерпретації візуальних образів»Кукленко Олена Сергіївна, учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури, інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) КЗ «Мереф’янський ліцей "Перспектива"» Мереф’янської міської ради Харківської області (39 балів).
  6. «Інформація і медіа. Інформація як основа прийняття рішень. Важливість свободи слова. Медіа в давнину і сьогоденні»Мокрогуз Олександр Петрович, завідувач кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського (38 балів).
  7. «Щоденник подвійних нотаток»Кукленко Олена Сергіївна, учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури, інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) КЗ «Мереф’янський ліцей "Перспектива"» Мереф’янської міської ради Харківської області (38 балів).
  8. «Як я був / була ...»Філончук Зоя Володимирівна, завідувачка навчально-методичної лабораторії географії та економіки КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (38 балів).
  1. «Історія однієї картини»Філончук Зоя Володимирівна, завідувачка навчально-методичної лабораторії географії та економіки КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (37 балів).
  2. «Трансформація медіаповідомлень»Мислива-Бунько Іванна Ярославівна, учителька української мови та літератури Княгининівського ліцею Волинської обласної ради (36 балів).
  3. «Музична оборона» – історичний шлях пісні-молитви «Ой у лузі червона калина похилилася»Зоря Юлія Миколаївна, завідувачка центру STEM-освіти КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (36 балів).
  4. «Розпізнай фейк: критичне мислення в історії»Приймак Володимир Андрійович, учитель історії Старобогородчанського ліцею Старобогородчанської сільської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (36 балів).
  5. «Детективна агенція: Слідами прав людини»Таран Ірина Іванівна, заступник директора, учителька історії, основ правознавства та громадянської освіти Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 Черкаської міської ради Черкаської області (36 балів).
  6. «Безпечні соцмережі: публічна та приватна інформація» —Баранова Вікторія Миколаївна, учителька української мови та літератури, КЗ «Городнянський ліцей №2» Городнянської міської ради Чернігівської області (36 балів).
  7. «Тремтіння Землі»: у пошуках правди»Вінівіт’єва Вероніка Сергіївна, учителька географії та біології Криворізької гімназії № 31 Криворізької міської ради (34 балів).
  8. «Explore and Analyze: Discovering the World through Media Literacy»Волошина Анастасія Ігорівна, учителька хімії та англійської мови Чечеліївської філії Новостародубського ліцею Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (34 балів).
  9. «Мистецтво через медіаграмотність»Просіна Ольга Володимирівна, завідувачка кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (34 балів).
  10. «Інтерактивний квест «Спортивні споруди Харкова»Васильєв Костянтин Олександрович, учитель фізичної культури КЗ «Харківський ліцей № 85 Харківської міської ради» (34 балів).

Конкурс реалізувався за сприяння Ґете-Інституту в Україні разом із НотаЄнота в рамках проєкту «Meet the Teacher» та за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right