У рамках вебінарів «Digital-trainer: антитіла до інфодемії», який організовує та проводить Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу, учасниця одного із заходів створила власну вправу, ідеєю якої ми хочемо поділитися з вами.
Назва: Медіамандала
Авторка вправи:
Олена Лисенко, дитячий психолог, сімейний психолог, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників (м. Фастів), медіатренер. |
Мета вправи: баланс власного медіаполя. Вправа допоможе дослідити рівень власної медійної залежності, здійснити якісний аналіз медіаконтенту та змоделювати оптимальне індивідуальне медіаполе з урахуванням інтересів та вподобань. Медіамандала є своєрідним лайф-менеджментом у сучасному медіапросторі.
Хід вправи: Тренер: «Мандала символізує модель Всесвіту. Цей образ використовують психологи для досягнення повноти розуміння людиною власного Я. Медіамандала – це спосіб зрозуміти власне медіаполе та досягнути гармонії з ним».
Учасникам пропонується відповісти на запитання:
Таким чином, змінивши інформаційні або комунікаційні пріоритети, у кожного учасника з’являється можливість організувати свій час оптимально.
Тренер може рекомендувати ознайомитися з інтернет-ресурсами, наприклад, «Які навички можна прокачати за одну годину» або організувати брейнстормінг «Чому навчитися за 45 хв/день протягом місяця».