Медіаграмотність, як ти працюєш?

Академія української преси за підтримки DW Akademie за результатами додаткової хвилі набору для першої фази тренерів з медіаграмотності провела три триденних тренінги у трьох містах України та долучила до проекту 62-а мультиплікатора:

  • 25-27 лютого 2019 року – Київ;
  • 27 лютого – 1 березня 2019 року – Вінниця;
  • 1-3 березня 2019 року – Дніпро.

Дорослі навчаються інакше, погоджуєтеся? Якщо йти за методом Девіда Колба, про який розповідає на тренінгах медіаексперт, доктор педагогічних наук, професор, керуючий партнер Академії української преси Тетяна Іванова, то для дорослих будь-яку теорію потрібно подавати через досвід, при цьому можна йти від незнання до знання. Досвід переживається за рахунок дії, слідом відбується рефлексія або аналіз. Далі варто поставити собі допоміжні питання: що ти відчуваєш, що не вийшло, що дало імпульс для вирішення питання, що робитиму інакше? Коли отримуєш відповіді — народжуються нові знання, які отримав сам, і ніколи не забудеш! А от вже знання, формуються в практичні навички. Єдине, що може завадити їхньому формування — це стереотипи, лінь страх. Намагайтеся уникати таких речей і механізм буде вдало запущено!

«Проблема навчання полягає не в тому, що ми не знаємо, що потрібно робити, — зазначає Тетяна Іванова, — а в тому, що багатьом іноді дуже важко змінювати хід звичних думок і стереотипів. А для того, щоб стати медіаграмотним саме ці якості є ключовими». Більш детально тренер пише на своїй сторінці у Фейсбук>>>

«Цифри не брешуть, а от цифрами запросто — підкреслює медіатренер, викладач Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко, — нехай кожне повідомлення у медіа підлягає вашому сумніву, стандарти BBC повідомляють, що інформація правдива тільки тоді, коли перевірена в 5-ти незалежних джерелах».

Олександр Гороховський, журналіст, засновник фактчекінгового проекту «Без брехні», розповів учасникам про фактчек, об’єкти, що підлягають його перевірці. Учасники на практиці зробили верифікацію даних та процедуру фактчеку на прикладі казки про Колобка. Також перевіряли помітні, приховані та другорядні деталі на прикладі фото з Пізанською вежею та вулицями міст України.  

Фідбек від наших учасників:

«Адже на цьому тренінгу не відчуваєш часу... Здається, що пройшло лише пару годин, а насправді це цілий день! Динамічно, цікаво, майстерно і наче на одному диханні», — пише у Фейсбук Сніжана Шпікіна>>>

«Жодна книга не дасть такого розуміння, як живе спілкування! У мене залишились найкращі враження від організації та проведення тренінгу», — відзначила на сторінці у Фейсбук Вікторія Яковенко>>>

«Завдяки Академія Української Преси продовжую роботу тренера з медіаграмотності!Ще один практичний кейс отримала завдяки мега-крутим експертам», — написала Наталія Сипливець>>>

Колеги, пам'ятайте тренінг не накачує знаннями, тренінг ФОРМУЄ знання і дає позитивну установку.

Академія Deutsche Welle є провідною організацією Німеччини для розвитку міжнародних засобів масової інформації. Консультанти і тренери підтримують вільні і незалежні медіа з 1965 року. Організація пропонує міжкультурні та професійні навчальні семінари, програми і стажування для майбутніх журналістів. DW Академія також розробила магістерську програму «Міжнародні Медіа Студії», яка поєднує у собі навчання з розвитку ЗМІ, управління медіа, журналістики та комунікації.

 

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right