МЕДІАГРА «10 ДНІВ ДО ВИБОРІВ»

За  десять днів  до парламентських виборів 2019 року студенти історичного факультету НПУ  імені М.П. Драгоманова зіграли в медіа гру, яку розробили експерти Всеукраїнської спілки викладачів суспільних дисциплін і громадянської освіти. Керівник — Тамара Бакка, переможниця конкурсу міні-проектів АУП «Медіаграмотність для молодого виборця».

 

Ігровий процес було налаштовано на усвідомлення ролі мас-медіа під час виборчої кампанії. Команди мали змогу перевірити свої знання з медіаграмотності. Гра засвідчила, що саме в такій формі можна привернути більше уваги до того, що сучасні виборчі кампанії включають масу важелів для маніпулювання свідомістю електорату.

«Ми навіть не замислюємося скільки «брудних» технологій застосовується під час виборчої кампанії: постійні маніпуляції, фейки, популізм, подвійні стандарти та чорний піар – все це туманить розум сучасного електорату, який не може відрізнити істину від неправди», – зазначила після завершення Оксана Кравченко, учасниця гри. В гравців після завершення медіагри залишилися приємні емоції, сформувалися навички оцінки та інтерпретації передвиборчої політичної реклами/ агітації задля розпізнавання неправдивих і оманливих обіцянок політиків. Також цікаво було молодому виборцю засвоїти нові інструменти медіаграмотності (критичного мислення, аналізу медіатекстів тощо) під час виборчого кампанії. Гра була розроблена для того аби виборці не потрапляли в медіапастки, вміли розрізняти фейкову інформацію та маніпуляції.

 

Реалізація проекту стала можливою завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації «Зростання» та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

 

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right