У якій формі існуватиме газета через 10-20 років, як зробити її якісною та цікавою для глядачів, успішною комерційно і в той же час незалежною? - ці та інші питання обговорювали наші зіркові експерти Вернер Дінка, видавець газети «Франкфуртер Альгемайне Цайтунг» та Валерій Іванов, президент АУП на семінарі «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент та маркетинг газет» разом із журналістами та редакторами з усієї України.
10-11 листопада 2016 року в Дніпрі відбувся семінар «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент і маркетинг газет», який був організований Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні. Учасники – 26 журналістів та редакторів газет зі всієї України.
Вернер Д’Інка, видавець однієї з найбільших газет у Німеччині «Фракфуртер Альгемайне Цайтунг», ділився своїм досвідом із українськими колегами. Протягом двох днів учасники обговорювали такі питання: для чого люди купують газети, чому люди читають газети, незалежні ЗМІ і їх роль в суспільстві, структура видавничої компанії, як визначити чого бажають читачі, як використовувати результати досліджень для розвитку газети.
Валерій Іванов, президент АУП, зауважив, що в часи роздержавлення українських ЗМІ є дуже важливим переймати успішний досвід німецьких колег.
Фото: Яна Ліпкан
Захід організувала Академія української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.