«Лише здорова в економічному сенсі газета може бути незалежною» – Вернер Д’Інка

У якій формі існуватиме газета через 10-20 років, як зробити її якісною та цікавою для глядачів, успішною комерційно і в той же час незалежною? - ці та інші питання обговорювали наші зіркові експерти Вернер Дінка, видавець газети «Франкфуртер Альгемайне Цайтунг» та Валерій Іванов, президент АУП на семінарі «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент та маркетинг газет» разом із журналістами та редакторами з усієї України.

IMG_0141

IMG_0309

IMG_0158

10-11 листопада 2016 року в Дніпрі відбувся семінар «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент і маркетинг газет», який був організований Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні. Учасники – 26 журналістів та редакторів газет зі всієї України.

IMG_0306

Вернер Д’Інка, видавець однієї з найбільших газет у Німеччині «Фракфуртер Альгемайне Цайтунг», ділився своїм досвідом із українськими колегами. Протягом двох днів учасники обговорювали такі питання: для чого люди купують газети, чому люди читають газети, незалежні ЗМІ і їх роль в суспільстві, структура видавничої компанії, як визначити чого бажають читачі, як використовувати результати досліджень для розвитку газети.

IMG_0184

Валерій Іванов, президент АУП, зауважив, що в часи роздержавлення українських ЗМІ є дуже важливим переймати успішний досвід німецьких колег.

IMG_0288

IMG_0298

IMG_0402

Фото: Яна Ліпкан

Захід організувала Академія української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right