Інтеграція інфомедійної грамотності у навчальні матеріали: ласкаво просимо на борт!

Ну що, друзі, ми як крейсер інфомедійної грамотності серед морів і океанів дезінформації, фейків та пропаганди, впевнено рухаємося далі!

На вітрилах нашого всеукраїнського лайнера, який має назву «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», ми вирушили підкорювати одну з найважливіший хвиль реалізації проєкту — інтеграцію в навчальні матеріали. На цьому етапі фраза «не запливати за буйки» не працює!

Пишіть в коментарях, хто був з нами 8 чи 9 липня 2020 року.
Як вам? Чи не заколисало? 😊

Давайте створимо трішки тематичної інтриги для тих учасників, які приєднаються в онлайні 14 і 23 липня 2020 року.
Ваш зворотний зв'язок = мотивація для нас.

А поки коротко розповімо про те, як відпрацювали два дні з прекрасною аудиторією у  майже 200 осіб.

Управлінський штурвал мандрів по «шляхах», що доступні для інтеграції в навчальні матеріали, тримала менеджера з розбудови потенціалу проєкту Олена Тараненко.

Цитуємо ексклюзив для Вас 😊

  • Якщо брати глобально, то наш з вами кінцевий бенефіціар — це саме шкільна молодь. Саме викладачі та вчителі мають прямий доступ до формування у них свідомого медіаспоживання, вміння правильно приймати рішення, вдумливо аргументувати власну позицію, впоратися з аналізом інформаційних потоків.
  • Методика полягає у тому, що ми намагаємося інтегрувати навички критичного сприйняття інформації майже в усі предмети. Як показує практика — це добре виходить. Учень ніби «обгорнутий» вміннями аналізувати інформацію. Щоб поняття «медіаграмотний» його стосувалося за замовчуванням.
  • Ви, наші учасники — подвійні інтегратори. Чому? Тому що вправи цілком можна застосовувати під час навчання вчителів, які приходять на курси підвищення кваліфікації та для студентів в університеті для того, щоб вони потім використали цей інструментарій на шкільних уроках. У цьому полягає суть — одночасно надаються знання за предметом, але у власному медіаграмотному підході.
  • Завдяки вправам з ІМГ вчителі можуть набагато простіше впоратися зі складною темою. І це факт, якого ми з командою прагнули. Адже інтеграція — це не додаткові «хвилинки медіаграмотності». Це повноцінне перетікання в уроки.
  • Слід пам’ятати, що виконання вправ, ігор, створення медіапродукту — НЕ дорівнює автоматично медіаграмотності. Ми наголошуємо на тому, що базою має бути: аналіз медіаповідомлень, розуміння чим відрізняється факт від суджень, пошук інформації різних жанрів, знання кому належать медіа, як вони працюють. На цій базі можна переходити і до створення медіапродуктів як навчальної технології.
  • З першою когортою учасників ми жартуємо, що давно розставили всі крапки над «І». У підсумку маємо: Інфомедійну грамотність, Інтеграцію, Інтеративність, Інноваційність. І залюбки поділимося з Вами найкращими напрацюваннями!

Не кидайте професійні якорі!
У серпні ми зустрінемося, щоб обговорити інтеграцію більш конкретно, в межах Вашого предмету. А з настанням осені — будемо щасливі звірити наші барометри медіаграмотності особисто!
Ви ще думаєте? Попливли з нами!
Як-то кажуть: «Великому кораблю — велике плавання»!

Проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right