6-7 березня у Полтаві відбувся семінар «Імплементація Угоди про асоціацію Україна-ЄС: як працювати регіональному журналісту». Захід організований Академією української за підтримки Фонду Конрада Аденауера в Україні.
Під час дводенного навчання учасники разом з експертами обговорили актуальні питання та проблеми імплементації угоди Україна – ЄС, міжнародні стандарти діяльності медіа, європейський досвід взаємодії медіа та влади, уроки виживання для української преси, причини популярності регіональних медіа за кордоном.
Координаторка проектів Фонду Конрада Аденауера в Україні Катерина Білоцерковець відзначила, що журналісти, які висвітлюють тему імплементації угоди Україна-ЄС на регіональному рівні, обов’язково повинні розуміти економічні наслідки інтеграції: «Потрібно грамотно пояснювати аудиторії не тільки плюси, а й мінуси співробітництва — це є важливим елементом. Не слід забувати і про зміни у європейському правому полі. Отже, постає необхідність його динамічної адаптації».
Президент Академії української преси Валерій Іванов зосередив увагу на дотриманні стандартів журналістики та достовірності інформації: «Звичайно, кожен журналіст шукає сенсацію, навіть у найнегативніших темах для суспільства. Але користь, актуальність, правдивість та повнота інформації мають завжди виходити на перший план».
Також медіатренери порушили тему методології написання матеріалів, як швидко та цікаво писати на регіональну тематику, як правильно подавати інформаційні запити, як захищати право на отримання інформації.
Світлана Чернецька експерт ГО «Український центр європейської політики», зазначила, що висвітлювати тему євроінтеграції у медіа не складно, головне — правильно підібрати інформацію з практичними прикладами, які б зацікавили аудиторію: « Тема енергоефективності, економії на вартості опалення взимку. Розподіл та правильна утилізація сміття, зменшення шкідливого впливу на довколишнє середовище — це завжди цікавить читачів».
Медіатренер, викладач Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Андрій Юричко розповів про методологію пошуку тем, як максимально адаптувати текст для певної цільової аудиторії, які існують механізми для журналістів та як їх застосовувати: «Одна із найпривабливіших форм залучення та підтримки уваги аудиторії — це роз’яснювальна. Пам'ятайте про це, коли пишете матеріал, але новинна складова має все ж таки бути на першому місці».
Захід організований Академією української пресиза підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні