Європейські стандарти друкованої преси: які вони?

07.12.2018  

Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) — одна з найбільших надрегіональних якісних газет Німеччини. FAZ – єдина німецька газета, що не має головного редактора. Натомість, має чотирьох видавців. Один із очільників видання пан Вернер Д'Інка приїздив 4-5 грудня до м. Суми, щоб дати змогу українським журналістам та редакторам перейняти міжнародний досвід менеджменту та маркетингу друкованих видань. Організували захід Академія української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.

Професійне «портмоне» учасників було заповнено таки темами:

  • Як приймати виклики цифрової епохи
  • Моделі співіснування друкованого і цифрового форматів
  • Бізнес-планування та менеджмент персоналу
  • Як замотивувати співробітників
  • Роль і функції менеджерів, взаємодія всередині медіа
  • Стратегія успішного розвитку газети
  • Як залучити/утримати читачів і рекламодавців.

Фінансовий менеджмент теж не був обділений увагою з боку спікерів. Учасники отримали чітку концепцію щодо розподілу бюджету та бізнес-плану видання.

Пан Вернер Д'Інка запевнив аудиторію в тому, на що 100 % попит буде завжди. Лише два слова, на думку німецького експерта, характеризують сталий розвиток медіапростору — це якісна журналістика.

Підтримав колегу президент Академії української преси Валерій Іванов, він зауважив, що якість залежить від компетентностей журналіста. До яких, першочергово, входять стандарти професії.

Семінар «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент та маркетинг газет» зібрав 23 представника медіа з усієї України. Можливо, наступного разу познайомитеся з нами і ви?

Захід організований Академією української преси за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні

envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right