«Головне зачепити емоційно – це секрет успіху гарної історії», - розповідає продюсер соціальних мереж Сергій Сєднєв на вебсемінарі Академії української преси "Сторітелінг для початківців. Як створювати вірусний контент", який пройшов 20-21 липня за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за свободу.
Ще говорили про таймінг, як привернути увагу в перші декілька секунд, чим закінчувати та як розповсюджувати контент. Вивчали інструменти для розказування історій та на що звертати увагу при описі героя.
"Історії - структурна складова матеріалу, - вважає доктор філологічних наук, професор, президент АУП Валерій Іванов. - Вони не лише подають факти, але й пояснюють мотиви, роз'яснюють події, приводять бекграунд. Кожен так чи інакше вміє розповідати історії знайомим, але ми вчимо це робити в соціальних мережах для великої аудиторії".
Розбір практичного домашнього завдання допоміг на практиці показати як правильно застосувати триактовий сценарний підхід, які елементи історії варто підсилити, а яких позбутися для динамічності розповіді.
Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина