10 вересня о 13.30 в прес-центрі інформаційного агентства «Інтерфакс –Україна» (Київ, вул. Рейтарська, 8/5а) відбулась прес-конференція Академії Української Преси на тему «Політична реклама та теленовини під час кампанії дочасних виборів».
На прес-конференції оприлюднені дані щодо рівня якісного інформування громадян програмами теленовин та аналіз політичної реклами на провідних українських телеканалах задля оцінки рівності доступу різних політичних сил до телеефіру.
Учасники прес-конференції – В. Ф. Іванов, Президент Академії Української Преси, д.ф.н., Н. В. Костенко, соціолог, д.с.н. завідувач відділом масової комунікації Інституту соціології НАН України, С. А. Макєєв, соціолог, д.с.н., зав. відділом соціальних структур Інституту соціології НАН України.
Проект використовує метод контент-аналізу для оцінки стану і динаміки висвітлення ЗМІ суспільно-політичних процесів країни за один повний тиждень серпня 2007 року.
Проект виконується науковими колективами Академії Української Преси та Інституту соціології НАН України за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» та Агентства США з міжнародного розвитку (новинні програми) та Координатора проектів ОБСЄ в Україні (політична реклама).