2-3 квітня 2007 року Академія Української Преси за підтримки Посольства Німеччини в Україні провела семінар-тренінг «Медіа менеджмент» для керівників державних та муніципальних друкованих ЗМІ. Тренером виступив О. Хоменок (Радник IREX-U media)
Першою темою семінару стало означення газети як продукту. Тренери та учасники провели «мозковий штурм», де намагались спільно визначити: для чого люди читають газети, чому вони їх купують, як зробити газету, яку купують.
Друга тема семінару – дослідження аудиторії видань. Тренером були презентовані приклади кількісних та якісних досліджень газетної аудиторії та способи їх тлумачення.
О. Хоменок проаналізував попередньо отримані відомості про читацькі уподобання з демографічною ситуацією: про вік, стать, прибуток, професію тощо. Саме дослідження дозволяють довести рекламодавцю, що газетяр знає свій ринок і своїх клієнтів.
Наступним пунктом стала тема «бізнес-планування».Були розглянуті найбільш поширені типи бізнес-планування:бізнес-план компанії, бізнес-план структурного підрозділу кампанії, бізнес-план - заявка на кредит, бізнес-план - заявка на грант, бізнес-план інвестиційного проекту.
Далі на ситуативних прикладах реального бюджету газетного підприємства учасники формували маркетинговий план, план реклами, план накладу, план випусків газети.
Останьою темою семінару стало принципи формування бюджету та фінансового менеджменту:принципи фінансового планування, інструменти управлінського обліку, принципи бюджетування, витратна частина бюджету, прибуткова частина бюджету.
Учасники були одностайні в високій оцінці семінару: більшість з них вперше побували на заході, метою якого було саме прищеплення конкретних навичок.
Учасники семінару звернулись з проханням продовжити системне навчання персоналу державних та комунальних ЗМІ. Найбажанішими темами виявилось – підготовка концепт-макету та дизайн видання, фінансове управління ЗМІ, рекламна діяльність.
Організатори семінару та тренер відзначають надзвичайну вмотивованість групи і вдалий підбір учасників і привертають увагу Посольства Німеччини в Україні ( як і інших партнерів Академії) до своєчасності та необхідності системного підходу щодо підвищення кваліфікації та формування навичок праці в умовах ринку державних та муніципальних видань.