Семінар «Менеджмент та маркетинг газет» (10-13 жовтня 2014 року)

10-13 жовтня 2014 р МБФ «Академія Української Преси» та IBB Dortmund gGmbH за підтримки Міністерства закордонних справ ФРН провели семінар «Менеджмент та маркетинг газет» для менеджерів та керівник відділів маркетингу друкованих видань.

Під час тренінгу учасники отримали новіі знання і навички в сфері газетного менеджменту та маркетингу, а саме: газета як продукт, аудиторія видання, бізнес-планування, менеджмент персоналу, менеджмент редакції, рекламний менеджмент, менеджмент поширення, маркетинг. У процесі тренінгу учасники ознайомились з прикладами ефективного медіа-бізнесу в німецькій та українській пресі.

Викладачами виступили:
Вернер Д’Інка - Видавець газети «Франкфуртер Алльгемайне Цайтунг» (ФРН);
Вадим Балицький - директор з розвитку проектів Центру "Видавець&Редактор", медіа-консультант, топ-менеджер, співавтор і розробник інформаційної і графічної моделі провідних українських газетних брендів: «Газета по-киевски», «День», «Галицькі контракти», «Всеукраинские ведомости» та інших;
Валерій Іванов – Президент АУП, професор, д.ф.н.;
Сергій Чернявський – медіа-тренер, консультант з газетного бізнесу, член Ради директорів Української асоціації видавців періодичної преси, працював директором по маркетингу і збуту в "Газете по-киевски", виконавчим директором "Авизо", керівником друкованих проектів в видавництві "Інфотера".

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right