Не може бути професійних медіа без поінформованого медіаспоживача

18.06.2014  

У червневому номері журналу «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр» (№ 6) опубліковано статтю виконавчого директора Академії української преси Оксани Волошенюк, яка присвячена темі медіаосвіти і має назву «Критичне мислення у мультимедійному світі: досвід Національної асоціації освіти з медіаграмотності (США)». У статті йдеться про нове видання – підручник для вчителя «Медіаосвіта та медіаграмотність» (Сідні Шейбе та Фейз Рогоу), яке Академія української преси презентувала 22 травня 2014 року.
«Одним із напрямів досягнення міжнародних стандартів ми, зокрема, визначили видання серії «Бібліотека масової комунікації», у центрі якої — переклад чільних видань, як теоретичних, так і практичних посібників, що уможливлюють отримання українськими журналістами практичних навичок, загальноприйнятих у західному світі».

Також у цьому номері розміщена стаття «Практична медіаграмотність: декілька нових кроків» Валентини Здановської, заступника головного редактора журналу «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр». У статті йде мова про семінар «Практична медіаграмотність» організований Академією української преси спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, який відбувся в Державній бібліотеці України для юнацтва 22 травня 2014 року. Автор пише про книгу "Медіаосвіта та медіаграмотність" та про онлайн гру "Медіазнайко", презентація яких відбулась в рамках семінару. "За словами доповідачів, суть навчальної гри полягає в тому, щоб у цікавій і привабливій формі перевірити знання учнів, отримані ними під час уроків із медіаграмотності" - зазначає Валентина Здановська у матеріалі.
«Особливістю семінару було поєднання зусиль медіаосвітян із бібліотечною спільнотою, що набуває надзвичайно важливого значення при акцентуванні уваги на формуванні медіакультури, медіа- та інформаційної грамотності» - зазначає автор статті.

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right