Передвиборча кампанія під час військових дій

3 червня 2014 року відбулася презентація моніторингу теленовин за травень 2014 року «Передвиборча кампанія під час військових дій».
Також було презентовано результати експертного опитування, яке АУП провела спільно з фахівцями факультету соціології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Воно презентує думку медіа експертів щодо того, які ЗМІ викликали найбільшу довіру виборців та забезпечували найефективнішу комунікацію з кандидатами в Президенти України.

Учасники презентації:
· Валерій Іванов, президент Академії української преси», проф., д.ф.н.
· Наталя Костенко, завідувач відділу соціології культури і масової комунікації Інституту соціології НАН України, проф., д.с.н.
· Сергій Макеєв, завідувач відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України, проф., д.с.н.
· Ольга Совенко, провідний соціолог навчальної лабораторії прикладних соціологічних досліджень факультету соціології Київського національного університету ім. Т.Шевченка.

Проведення цього заходу стало можливим завдяки підтримці Посольства Великої Британії в Україні.

Контент-аналіз здійснювався Академією Української Преси (АУП) за участі вчених Інституту соціології НАН України.

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу. Результати дослідження є відповідальністю Академії Української Преси та необов’язково відображають точки зору Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Інтерньюз Нетворк.

Дослідження та опитування також фінансується Міжнародним фондом "Відродження" та Посольством Великої Британії в Україні. Погляди та висновки, викладені у цьому звіті, належать авторам.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right