Академія української преси підготувала видання, присвячене питанням журналістської етики.
«Посібник з журналістської етики NPR»
(National Public Radio (NPR) - Національне громадське радіо) демонструє нам, як фахівці найбільшої некомерційної мережі радіостанцій у США, яка фінансується за рахунок пожертвувань слухачів, створюють та поширюють контент, що відповідає високим стандартам журналістики, який покликаний служити суспільству та бути засобом культурного самовираження. Задля цього працівники NPR керуються у своїй роботі принципами чесного та поважного ставлення до своєї аудиторії, прагнучи залишатись незалежними та неупередженими.
Фундаментом до створення даного підручника послугував «Етичний кодекс інформаційної журналістики», який команда NPR сформувала ще у 2003 році. З того часу документ неодноразово редагувався, а у 2010 році була створена цільова робоча група, яка мала переглянути положення кодексу і актуалізувати їх. За результатами діяльності робочої групи документ «Етичний кодекс інформаційної журналістики» було розділено на дві частини: формулювання Керівних принципів, що описують цінності високого рівня, до яких організація прагне і якими керується у своїй діяльності, та супровідний посібник, який має свої власні цілі. Власне це і стало моментом появи посібника з журналістської етики. Першочергова цінність цього документу полягає в його практичному застосуванні. Цей посібник має допомогти приймати правильні рішення у вашій журналістській діяльності.
Це яскравий приклад роботи журналістів за етичними принципами, який кожен може приміряти на себе.
Переклад документів здійснив – Сергій Дьома.
Здійснено в рамках проекту за підтримки Фонду розвитку українських ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.
Supported by the Media Development Fund program of the U.S. Embassy in Ukraine. The views of the authors do not necessarily refl ect the official position of the U.S. Government