Нові технології в медіаосвіті

01.04.2013  

Експеримент з впровадження медіаосвіти в АР Крим розпочався з 9 шкіл в 2011 році. Завдяки енергійній практичній роботі наукового координатора Олени Куценко, кінознавця і педагога на сьогодні кількість шкіл досягла 17. Одна з основних форм роботи – постійно діючий семінар для медіа педагогів, де раз на місяць викладачі збираються для навчання. Та медіа освітяни всіляко намагаються розширити своє коло. Так 12 березня в гімназії № 9 Сімферопольської міської ради відбувся семінар-тренінг «Медіаосвіта: данина моді або необхідність?» для заступників директорів по виховній роботі сімферопольських шкіл. Інноваційною стала друга частина семінару де замість традиційних доповідей завучам запропонували прийняти участь в діловій грі «Жива бібліотека». Принцип цього тренінгу полягав в тому, що роль книг виконували викладачі гімназії, а темою були технології використання фільмів в навчально-виховному процесі гімназії. Цього разу для завучів були представлені 4 «живих книги»:

1. «Методика використання фільмів на батьківських зборах «Батьківський відео лекторій». Його провела шкільний психолог Мар'яна Фролова;

2. «Використання фільмів в медіаклубі для навчання старшокласників мистецтву ведення дискусії» – Вікторія Карпцова;

3. «Шкільна газета як інструмент медіаосвіти в гімназії» – Тетяна Коваль;

4. «Інтегровані уроки в початковій школі по стереотипах з використанням анімації» – Наталія Гейкина.

Тренінг був побудований так, щоб усі учасники пройшли через усі чотири «книги». На кожну «книгу» виділялося 20 хвилин: перші 12 хвилин гості слухали розповідь про методику проведення подібних занять, дивилися фрагменти фільмів, відповідали на питання з теми заняття, виконуючи роль учнів. Решта часу відводилася на обговорення методики і досвіду.

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right