27-28 листопада в Чернігівському ОІППО відбувся семінар-тренінг з медіаосвіти для представників педагогічного загалу районів і міст.
Програма семінару передбачала три складові – теоретичну, методичну і практичну в поєднанні з елементами інтерактивності і застосуванням мультимедійних засобів.
Теми «Медіа як нова реальність, соціокультурне середище, життєвий простір людини», «Український медіаландшафт – 2012», «Міжнародні документи з медіаосвіти», «Концепція впровадження медіаосвіти в Україні», «Медіаосвіта як новий напрямок в педагогіці», «Маніпулятивні можливості медіа», «Людина у віртуальному світі: відеоігри, їх позитив і негатив», «Взаємодія міфологічних, політичних, літературних, культурних повідомлень у рамках комунікативного простору», «Основні методологічні підходи до викладання медіаосвіти: методика та практика», «Психологічний вплив медіа на свідомість особистості», «Застосування елементів медіаосвіти на уроках історії», «Зарубіжний та вітчизняний досвід впровадження медіаосвіти» разом із слухачами розглядали викладачі-тренери: завідувач кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Михайло Коропатник, завідувач відділу суспільно-гуманітарних дисциплін Тетяна Фарбак, доцент кафедри Олександр Мокрогуз, старший викладач Володимир Сизих, старший викладач кафедри психології Олена Анищенко, вчитель історії вищої категорії інформаційно-технологічного ліцею №16 Чернігівської міської ради Ірина Ігнатова. На «круглому столі» до дискусії приєднався доктор філософських наук, професор Володимир Личковах, котрий суттєво доповнив зміст семінару висвітленням проблеми ролі естетичного виховання у формуванні медіаграмотності підростаючого покоління.
Учасники семінару-тренінгу отримали диски з вичерпною інформацією, як текстовою, так і відео, що сприятиме поступовій адаптації шкільних програм до потреб медіаосвіти, та персональні сертифікати учасника семінару-тренінгу з підписами начальника управління освіти і науки Анатолія Заліського та ректора інституту Володимира Тандури, що дають право кожному із них взяти на себе роль організатора подальших процесів впровадження медіаосвіти на рівні шкіл району та міста.