11.02.12

17.02.2012  

6-11 лютого 2012 р. за підтримки Програми У-медіа пройшли заняття Зимової Школи з медіаосвіти для викладачів вищих навчальних закладів. Учасниками Школи стали 11 представників обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти та 5 викладачів вищих навчальних педагогічних закладів. Даний захід було організовано Міжнародним благодійним фондом Академія української преси в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Інститутом соціальної та політичної психології Національної Академії педагогічних наук. Заняття Школи включали досить велику програму занять з різних проблем медіа і медіаосвіти. Серед основних тем - проблеми маніпуляційного впливу медіа, огляди аналітичних досліджень рівня медіакультури старшокласників українських шкіл, аналіз комп'ютерних ігор як самостійної медіасистеми, психологічні аспекти медіаосвіти, проблеми медіасоціалізаціі тощо. Частина часу була приділена майстер-класам з медіа продакшен та переглядам–практикумам фільмів про медіа та медіособистостей. Особливу увагу слід звернути на те, що АУП організувала офіційні перегляди кращих програм кіно-та анімаційних фестивалів, які відбувались в Україні в 2011, позаяк зазвичай цю продукцію мають змогу побачити лише жителі Києва та самі учасники фестивалів.

З доповідями на заняттях школи виступили: проф. В.Ф.Іванов (Президент Академії Української преси); медіа експерт О.Хоменок, редактор сайту MediaSapiens - Д.Дуцик; кінокритик С.В. Тримбач; експерт з нових медіа Інтерньюз-Україна А. Маштаков, менеджер Програми У-медіа І.Негреєва, співробітники відділу кіномистецтва та ТБ Інституту імені М.Рильського О.Пашкова, Д.Дзюба, Л.Новікова; Директор АУП О.Волошенюк , члени Лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти - О.Баришполець, Л.Найденова, О.Голубєва та інші. Відомий російський медіапедагог, доцент Таганрозького державного педагогічного інституту імені А.П.Чехова І. Челишева представила основні етапи розвитку медіапедагогіки в Росії, ознайомила з основними прийомами, формами і методами організації медіаосвітніх занять у вузі, презентувала теоретичні підходи до медіаосвіти, характеристику медіакомпетентності студентів вищих навчальних закладів.

На сьогодні в рамках інтенсивних тренінгів – Шкіл пройшли навчання вже 32 викладачі вищої школи, переважна більшість з як просуває викладання медіаосвіти як в якості окремого предмету, так і медіаосвітніх занять імплементованих в різноманітні предмети.

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right