24_02_11

22-24 лютого в м. Стамбулі відбулось засідання підгрупи «Незалежні медіа» (Робоча група з демократії, прав людини, ефективного державного управління та стабільності) Форуму громадянського суспільства Східного партнерства. В засіданні взяла участь Виконавчий директор АУП О.Волошенюк.
Під час проведення другого Форуму громадянського суспільства в Берліні (листопад 2010) учасники підгрупи «Незалежні медіа» вирішили, що головний пріоритет її діяльності - це створення Дорожньої карти з медіа для країн - учасниць Східного Партнерства. А першим кроком у цьому мала стати підготовка аналітичних звітів - медіа-ландшафтів кожної країни, де будуть проаналізовані медіа-ситуації в кожній країні. Під час підготовки медіа-ландшафтів будуть визначені спільні проблемні поля, над вирішенням яких і потрібно працювати спільно, поєднуючи в єдиній синергії зусилля, знання та досвід, а також залучаючи авторитет міжнародних інституцій для лобіювання певних рішень.
На зустрічі в Стамбулі були представлені перші редакції (draft) медіа-ландшафтів Вірменії, України, Білорусі, Азербайджану і Молдови.
Аналітичний звіт «Український медіа-ландшафт» був підготовлений консорціумом медіа-організацій - учасниць Форуму громадянського суспільства Східного Партнерства - МБФ «Академія Української Преси» та МГО «Інтерньюз-Україна». Авторами розділів виступили Тетяна Котюжинська, Голова Асоціації Медіа-юристів України, Володимир Єрмоленко, експерт Інтерньюз-Україна (Український телеринок: огляд), Олег Хоменок, медіа-експерт Інтерньюз-нетвок (Друковані медіа: огляд), Віталій Мороз, керівник департаменту нових медіа Інтерньюз-Україна (Соціальні медіа: огляд), Валерій Іванов, Президент АУП ( Журналістська освіта), Оксана Волошенюк, Директор АУП, Тетяна Котюжинська (Діяльність громадських організацій). Звіт було підготовлено за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.
На сьогодні, медійні організації - учасники зустрічі виопрацьовуватимуть єдину методологію та стандарти, у відповідності до яких і буде підготовлено підсумковий звіт «Медіа-ландшафт країн Східного Партнерства».
Українські учасники передбачають, що Медіа-ландшафт стане щорічним звітом, який фіксуватиме тенденції розвитку медіа в країні.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right