Медіа та вибори

05.10.2004  

Академія Української Преси спільно з Українським центром економічних і політичних досліджень ім. Олександра Разумкова та фондом Конрада Аденауера в Україні провела експертну зустріч: „Медіа напередодні виборів: засіб інформування чи політичний інструмент?”
В ході зустрічі було продискутовано представлення провідними українськими телекомпаніями та пресою політичних новин напередодні виборів, а також проаналізована політична реклама на українському телебаченні.
Дебати базувались на результатах медіа моніторингу, що здійснюється Академією Української Преси спільно з Інститутом соціології Національної Академії Наук України.
Ведучі провідні науковці, політики, представники медіа, а також міжнародних організацій взяли участь у зустрічі та надали свої коментарі.

#
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right