Вітання, друзі!
Минулого тижня ми провели рівно половину запланованих заходів по навчальній програмі «Історичний парадокс». Нижче трохи подробиць, а поки, хто ще не встиг зареєструватися, пропонуємо це зробити, адже у найближчі дні ми завершуємо цикл заходів. Реєстрація: http://surl.li/hantk
Проєкт утілила Академія Української Преси (АУП) за підтримки Фонду Фрідріха Науманна За Свободу, МЗС ФРН та Civil Society Cooperation.
Автором терміна «критичне мислення» вважають американського філософа Джона Дьюї. Критичне мислення він описує так: активне, наполегливе, ретельне, застосовне до всіх форм інформації, рефлексивне й автономне. Саме на такі дії розрахована програма «Історичний парадокс».
Вона вчить:
Що насправді сталося з «Титаніком»? Як одне з головних технологічних досягнень початку XX століття опинилося на дні океану всього за кілька годин? Куди поділася тисяча пасажирів, яких так і не знайшли за останню сотню років?
Чому газети і насамперед таблоїди відіграють у загибелі принцеси Діани важливу роль? Вони зроблять Діану зразком, і вони ж частково будуть винні в її загибелі.
Як Джон Кеннеді примудрився стати наймолодшим та найпопулярнішим президентом Америки, і чому деталі вбивства досі не дають спокою величезній кількості людей?
Чому загинула одна з найвідоміших актрис американської культури Мерилін Монро майже на піку своєї популярності?
Існує безліч різних відгуків, різних оцінок доль і проблем цих героїв. Існує безліч фактів, які розповідають, що відбувалося майже до години трагедії. Але ці факти трактують по-різному. Є різні версії. Важливо навчитися їх порівнювати!