«Digital trainer: антитіла до інфодемії» – це новий формат проведення вебінарів

16-18 березня 2021 року пройшов авторський онлайн-тренінг «Digital trainer: антитіла до інфодемії». Організувала захід Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу. 

Тренерками заходу були Тетяна Іванова, медіаексперта, докторка педагогічних наук, професорка, медіа та бізнестренерка, авторка численних підручників, посібників,  монографій, методичних рекомендацій з проблем формування  медіаграмотності та освіти дорослих та Світлана Ізбаш, медіатренерка, кандидатка педагогічних наук, доцентка, дослідниця андрагогічних принципів онлайн-навчання дорослих, розробниця багатьох вправ з медіаграмотності на цифрових онлайн ресурсах. 

Протягом трьох днів учасники опановували онлайн-ресурси й особливості організації та  професійного проведення онлайн-тренінгів з медіаграмотності на віртуальному майданчику Miro. Крім цього, вони отримали корисні поради щодо організації онлайн-навчання; працювали в групах; виконували домашні завдання; опановували методики навчання дорослих; ділилися власними напрацюваннями; спілкувалися у  віртуальному кафе.

Валерій Іванов зауважив: «Пандемія породила інфодемію. Чисельні фейки заполонили уми людей. Багато хто дезорієнтований, а це вкрай небезпечно в сучасній ситуації. Тому важливо навчитися протистояти фейкам, вміти відсіювати достовірну інформацію від брехні та маніпуляцій».

Тетяна Іванова поділилася думками: «На тренінгу розлядались питання методики та дидактики тренінгового навчання.  Обговорювали питання ЯК після проведених тренінгів спромогтися конкретних результатів, а саме втілення отриманих навичок у практику. Тим більш, що саме на цьому тренінгу учасники отримують принципово нові підходи до викладання та організації процесу навчання дорослих. Проект триває і ми, тренери, Тетяна Іванова та Світлана Ізбаш,  залюбки чекаємо на нових учасників і нових натхненних digital trainers».

Світлана Ізбаш відзначила: «”Digital trainer:Антитіла до інфодемії" - це новий формат проведення тренінгу, в основі якого лежить принцип колаборації, спільної діяльності та інтерактивної роботи. Ми створили послідовний ланцюжок завдань у віртуальному середовищі онлайн-дошки Miro та пропонували учасникам долучилися до творчого виконання вправ. Діяльність  спрямовано на вирішення завдань вивчення основ медіаграмотності, розвиток цифрових компетентностей, формування тренерської майстерності в онлайн-форматі. Цінність віртуального формату навчання полягала в тому, що зміст роботи визначали самі учасники у процесі групової взаємодії. Ми намагалися підвести учасників до особистих відкриттів, інсайтів у власному навчанні та сприяти формуванню нових знань з медіаграмотності на основі власного досвіду та практики навчання. Важливим результатом навчання у віртуальному освітньому середовищі є самореалізація особистості дорослих учнів. Ми помітили, що активність учасників достатньо висока. Учасники на нашому онлайн-тренінгу отримали ґрунтовні знання, вони мотивовані до подальшої тренерської діяльності та готові виступити мультиплікаторами медіаграмотності у своїх освітніх осередках».

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

 

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right