ЧАРІВНИК: «ВАМ СМАРАГДОВЕ МІСТО ЧИ… СМАРАГДОВІ ОКУЛЯРИ?»

Перед таки «вибором», який запропонував чарівник, ми можемо опинитися в умовах «технологічного прориву» (А. Себа) і відсутності медіаграмотності. Це був основний меседж панельної дискусії, що проходила в рамках #DMF2019. Тетяна Іванова, медіа-експерт Академії Української Преси і медіа-тренер проекту #Вивчайтарозрізняй IREX in Ukraine у своєму виступі говорила про те, що в умовах інформаційних технологій, які стрімко розвиваються, ми забуваємо про такі важливі речі, як турбота про розвиток себе як Особистості, про навички простого людського спілкування, про культурні та моральні цінності.

У книзі «Чарівник Смарагдового міста» описується два способи побудови Смарагдового міста. Один – це реального його побудувати, а інший – видати усім його жителям смарагдові окуляри. Який наш вибір сьогодні?

Він полягає у важливості пізнання і контролю власної «операційної системи» (Юваль Ной Харарі), мається на увазі наш мозок. Адже ті, хто володіє медіа з метою впливу і маніпулювання нами, «розкривають» його неначе комп’ютер. Для того, щоб не стати людиною «однієї кнопки», яка трактує  картину світу крізь призму «смарагдових окулярів», маємо один шлях – розвивати культуру медіаспоживання і медіаграмотності.

Дякуємо колегам за діалог, дискусію та консенсус!

Презентація Тетяни Іванової>>>
Тези виступу Тетяни Іванової>>>

 

«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right