Конкурс журналістських публікацій на теми медіаграмотності та протидії дезінформації

Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з Академією української преси оголошують конкурс журналістських публікацій, спрямованих на  підвищення рівня медіаграмотності та покращення стійкості до дезінформаційних  впливів українських громадян.

Хто може взяти участь? 

Конкурс проводиться серед  журналістів/ок, які пройшли навчання у рамках програми «Стійкість до впливів та безпека журналістів: як працювати в еру інформаційного безладдя»

Умови конкуру

Учасник/ця конкурсу створює і публікує в медіа журналістський матеріал за напрямами:

  • протидія дезінформації та маніпуляціям;
  • ідентифікація та розвінчання фейків;
  • свідоме споживання інформації;
  • вплив емоцій та когнітивних упереджень на сприйняття інформації; 
  • ідентифікація та протидія мові ворожнечі, шкідливим стереотипам і дискримінації.

Жанри і формати публікацій автори/ки обирають на власний розсуд: це можуть бути спростування фейків чи маніпуляцій, аналіз державної політики у сфері протидії дезінформації та поширення медіаграмотності, інтерв’ю з українськими та іноземним експертами, публікації з порадами щодо медіаспоживання та конкретними прикладами, або поради щодо захисту від небажаних інформаційних впливів в українському контексті. Матеріали на конкурс можуть бути подані в різних форматах: текстовому, аудіо, відео або поєднувати їх.

Публікації мають бути орієнтовані на широке коло читачів/слухачів/глядачів і мати практичне спрямування для аудиторії, давати у доступній формі інформацію, яка допоможе захистити себе від маніпуляцій, дезінформації, підвищити стійкість до впливів. З цією ж метою заохочуємо поширювати посилання на опублікований матеріал у соціальних мережах.

Як подати матеріал до участі у конкурсі?

Для участі в конкурсі потрібно надіслати лінк на опублікований в медіа матеріал, заповнивши реєстраційну форму (уважно перевірте посилання перед відправкою заявки на конкурс): https://forms.gle/PMyAgBoZHw5Fw6mw8 

Якщо ви опублікували матеріал, що відповідає умовам конкурсу, до цього оголошення, але не раніше вашої участі у тренінгах, ви також можете подати його на конкурс.

Кількість матеріалів від одного учасника/ці не обмежена.

Критерії оцінки матеріалів 

Члени/кині журі конкурсу — представники/ці IREX та АУП, відомі медіаексперти/ки будуть звертати увагу під час оцінки роботи на:

  • відповідність умовам конкурсу;
  • дотримання професійних стандартів;
  • практичне спрямування матеріалів;
  • глибину розкриття теми;
  • оригінальність подачі матеріалу.

Дедлайн прийому робіт на конкурс

Надсилайте заявки на конкурс до 31 січня включно.

Стипендії для переможців

Автори/ки п’яти найкращих публікацій отримають стипендії у розмірі від двох до одинадцяти тисяч гривень, а також будуть запрошені на фінальний захід у м.Київ.

Результати конкурсу та приємні бонуси для переможців та учасників

Результати конкурсу будуть оголошені на заключному заході проєкту, який відбудеться 17-18 лютого у Києві. Переможці конкурсу будуть запрошені на цей захід. Журналістам/кам, які візьмуть участь у конкурсі публікацій, буде надаватися перевага під час відбору до участі в заключному заході проєкту.

Спікерами/ками та тренерами/ками заключного заходу будуть міжнародні та українські медіаексперти/ки та журналісти/ки. Вони проведуть для учасників/ць заходу майстер-класи, дискусії, обмін досвідом. Кількість місць для участі у цьому заході обмежена. Витрати на участь у заході (проїзд, проживання, харчування) покриваються за рахунок організаторів. 

Якщо у Вас виникли запитання, звертайтеся до

Юлії Кулик, координаторки проєктів АУП

050-734-45-79

y.kulyk@aup.com.ua

Про Програму:

Навчальна програма реалізується у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств Великої Британії та Сполучених Штатів Америки в Україні в партнерстві з Академією української преси та Міністерством освіти та науки України.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right