У серпневому номері журналу-інновації «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр»,
який видається за підтримки Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, було опубліковано статтю Олександра Мокрогуза, доцента кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, кандидата педагогічних наук, переможця конкурсу на створення навчальної програми з основ медіаграмотності для 8-го (9-го) класу, який ініціювала Академія української преси.
В статті «Програма з медіаграмотності — крок до запровадження медіаосвіти в українській школі» автор ділиться своїм досвідом розробки програмного забезпечення курсу, описує необхідність підготовки програми з медіаосвіти для учнів шкіл. Діти зі школи повинні вчитись сприймати та правильно інтерпретувати інформацію, набувати вмінь критичного мислення, адже вони є безпосередніми учасниками інформаційного процесу. За кордоном така практика не нова.
Автор звертає увагу читачів і на наступні питання: які навчальні цілі медіаосвіти, як розроблялось програмне забезпечення курсу, описує деталі начальної програми.
Статтю можна прочитати в серпневому номері журналу-інновації «Шкільний бібліотечно-інформаційний центр».