27_05_12

24-27 травня 2012 р. МБФ «Академія Української Преси» разом з IBB Dortmund gGmbH за підтримки Міністерства закордонних справ ФРН провела тренінг «Менеджмент та маркетинг газет» видавців та редакторів друкованих видань України та Білорусі.
Під час тренінгу учасники отримали знання і навички в сфері газетного менеджменту та маркетингу, а саме: газета як продукт, аудиторія видання, бізнес-планування, менеджмент персоналу, менеджмент редакції, рекламний менеджмент, менеджмент поширення, маркетинг, тощо. В процесі тренінгу учасники ознайомилися з прикладами ефективного медіа-бізнесу в українській та німецькій пресі.
Викладачі: Вернер Д’Інка - Видавець газети «Франкфуртер Алльгемайне Цайтунг» (ФРН); Вадим Балицький - директор з розвитку проектів Центру "Видавець&Редактор", медіа-консультант, топ-менеджер, співавтор і розробник інформаційної і графічної моделі провідних українських газетних брендів: «Газета по-киевски», «День», «Галицькі контракти», «Всеукраинские ведомости» та інших; Валерій Іванов – Президент Академії Української Преси, професор, доктор філологічних наук; Олег Хоменок – медіа-тренер, медіа- консультант, старший радник з питань ЗМІ Інтерньюз Нетворк; Сергій Чернявський – медіа-тренер, консультант з газетного бізнесу, директорів Української асоціації видавців періодичної преси, працював директором по маркетингу і збуту в "Газете по-киевски", виконавчим директором "Авизо", керівником друкованих проектів в видавництві "Інфотера".

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right