20 червня 2008 року Представництво в Україні Фонда Конрада Аденауера та Академія Української Преси провели майстер-клас Вернера Д'Інка – одного з видавців щоденної німецької газети - «Frankfurter Allgemeine Zeitung» («Франкфуртер альгемайне цайтунг

20 червня 2008 року Представництво в Україні Фонда Конрада Аденауера та Академія Української Преси провели майстер-клас Вернера Д'Інка – одного з видавців щоденної німецької газети - «Frankfurter Allgemeine Zeitung» («Франкфуртер альгемайне цайтунг " – «Сучасні виклики та нові можливості для розвитку газетного бізнесу. На що мають робити ставку видавці газет в умовах швидко зростаючого бізнесу безкоштовних газет та Інтернет-видань".
Відомий німецький журналіст запропонував українським видавцям преси кілька рецептів того, як може вижити серйозна газета в умовах жорсткої конкуренції – коли, по-перше, швидко розвивається сегмент інтернет ЗМІ, по-друге, росте «популяція» різноманітних безкоштовних видань.
Майстер-клас став відгуком на одну з найактуальніших проблем світового медіа-ринку – стагнацію сектору друкованих ЗМІ. Рецепти, запропоновані Д'Інка були не просто практичні, а й протестовані практикою FAZ.

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right