Академія української преси долучилася до проєкту з медіаграмотності для старшокласників та студентів профтехучилищ “Читай. Аналізуй. Розумій”, який реалізує видання “Україна Молода”.
Менеджер медіаосвітніх програм АУП Максим Запорожченко став автором трьох відеоуроків для одного з модулів курсу. Третій урок із циклу має назву “Психологічні прийоми фейкотворців”.
Останні роки дуже активно розвивається одне з відгалужень медіаосвіти – це медіапсихологія – галузь психології, яка вивчає вплив масмедіа на індивідів та суспільство в цілому. Головна мета медіапсихології - розуміти, як різні типи медіа, такі як телебачення, радіо, інтернет, соціальні мережі, кіно та інші, впливають на психологічний стан, погляди, переконання і поведінку людей.
Однак, у епоху інформаційних воєн, психологію, ключова мета якої допомагати людині, пропагандисти використовують для своїх цілей – вплив на суспільство через просування фейкових повідомлень.
Про те, які психологічні прийоми використовують маніпулятори, а головне – як їм протистояти та як споживати інформацію, не порушуючи інфогігієну, розповів Максим Запорожченко у третьому відеоуроці, який можна переглянути за покликанням у першому коментарі.
Відеоурок: https://youtu.be/yy35J9zxuH4
Додаткові матеріали: https://umoloda.kyiv.ua/number/0/2006/179152