Конкурс мініпроєктів «Медіаосвіта воєнного часу: нові виклики, ресурси та авдиторії»

Росія вже майже рік веде агресивний наступ на територію України та українців. Якщо у збройному конфлікті боротьба йде за території, то у інформаційних вона точиться за авдиторію. Інформаційний простір перетворюється на пропагандистський, а слово на зброю. Або навіть сильніше за зброю. Наше ж з вами завдання — зберегти опірність до пропаганди та маніпуляцій.

Медіаграмотність сьогодні — життєво необхідна навичка, тому що наслідки пропаганди та відсутність серед аудиторії критичного сприйняття інформації робить її надзвичайно вразливою.

Академія української преси запрошує до участі у конкурсі мініпрoєктів «Медіаосвіта воєнного часу: нові виклики, ресурси та авдиторії», які активно залучатимуть різні спільноти до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності, прийняттю поінформованих рішень, посиленню стійкості до дезінформації, формуванню навичок критичного мислення та інформаційної безпеки.

 Пріоритетні теми конкурсу:

  • створення медіаосвітнього контенту (спростування міфів та маніпуляцій, які поширюють медіа; викриття фейків та дезінформації; розвиток критичного мислення, формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації);
  • діяльність спрямована на вразливі авдиторії (населення деокупованих територій, переміщені особи) задля психологічної стійкості в умовах агресивного інформаційного середовища.

Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, створенням шкільних медіа, освітнього та просвітницького медіаосвітнього контенту: онлайн-курсів, розробкою занять тощо.

Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, громадські організації, ініціативні групи, приватні підприємці, які надають освітні послуги.

Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.

Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням: https://forms.gle/5b9NpXcTGLERdLcL8

Останній термін подання заявок: 24 березня 2023 року.

Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників до 7 квітня 2023.

Термін реалізації і звітування проєктів: 10 квітня – 15 вересня 2023 року.

Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 2 сторінок)

І. Інформація про заявника

ІІ. Опис проєкту

  1. Назва проєкту.
  2. Опис цілей та завдань проєкту.
  3. Період виконання проєкту із деталізованим календарним планом.
  4. Очікувані результати проєкту.
  5. Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
  6. Моніторинг та оцінка ефективності проєкту.
  7. Коротка інформація про експертів (тренерів) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
  8. Якщо є, партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.

ІІІ. Бюджет проєкту

Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням>>>

Критерії оцінки:

  • Заявник має право подавати заявку.
  • Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
  • Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
  • Проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
  • Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.

При виникненні запитань звертайтесь до асистентки Юлії Рицик за телефоном 067-372-27-33, або електронною поштою info@aup.com.ua

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right