Media Development Foundation починає набір учасників четвертої хвилі програми «Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа». Програма спрямована допомогти редакціям, які вимушені працювати в критичних умовах через російську агресію.
Протягом шести місяців 20 редакцій оновлюватимуть знання у роботі з менеджментом, контентом та дистрибуцією. У межах кожного з цих напрямів учасники отримуватимуть практичні поради від професійних експертів та менторів. А саме:
- напрям «Менеджмент»: Валерій Гармаш, СЕО медіахолдинг «Має сенс». Юлія Саліженко, креативна директорка Platfor.ma. А також Анна Білик, консультантка із операційної ефективності, директорка БФ «Воля і Людяність».
- напрям «Контент»: Андрій Діхтяренко, шеф-редактор новин та ведучий об'єднаного телемарафону на «Суспільному»;
- напрям «Дистрибуція»: Андрій Боборикін, медіаменеджер, виконавчий директор «Української правди», head of growth Media Development Foundation. А також Назарій Шешуряк, таргетолог, сценарист «Телебачення Торонто», головний редактор проєкту «Амнезія».
Разом із експертами учасники програми працюватимуть над:
- переформатуванням роботи редакції та оптимізацією робочих процесів;
- структуризацією редакційного workflow;
- переформатування маркетингових та діджитал відділів, SEO-аналізом сайтів;
- пошуком концептуальних рішень, які допоможуть медіа наростити читацьку аудиторію, покращити статистику та навчитись розуміти актуальні потреби ядра своїх читачів.
- збільшенням горизонту планування роботи медіа на 3-6 місяців.
Більше про програму читайте ТУТ.
У межах проєкту «Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа» MDF вже допоміг 30 редакціям зі всієї країни. Своїми результатами діляться учасники 1-3 хвилі.
Роман Турій, головний редактор/директор агенції новин «GALKA.IF.UA»:
- Участь у програмі збадьорила нашу редакцію, додала мотивації і віри в те, що ми не самі зі своїми проблемами. А ще ми отримали факт визнання: наша робота дійсно важлива, якщо нас підтримують. Що нам вдалося зробити протягом участі у програмі: зрозуміли недооцінену роль планування роботи з горизонтом більшим за 1-2 тижні, чіткіше зафіксували ролі і межі обов`язків членів команди, ясніше структурували робочі графіки, аби не було непорозумінь, що хтось перепрацьовує. А також ми запустили кампанію промоції себе, як рекламодавця і партнера бізнесу. Завдяки порадам Валерія Гармаша змогли поставити акценти, як шукати і стартувати нові колаборації з бізнесами. І це навіть вдається! Перші результати вже перевершують стартові очікування.
Мельник Юлія, smm-редакторка в «20 хвилин. Вінниця»:
- Основні зміни відбулися на Facebook: ми збільшили к-сть дописів формату «фото + текст», «відео + текст» і зменшили к-сть публікацій «лінк + текст». За 2 місяці навчання нам вдалося відчутно розворушити аудиторію в мережі. Ми попрацювали над візуальним наповненням сторінок та відеоконтентом. Один із роликів на Facebook набрав 5,3 мільйони переглядів. Ми також опублікували його у TikTok (200+ тисяч переглядів). Серед іншого, ми почали інтенсивно працювати над стратегією для YouTube-каналу, щоб публікувати якісні локальні відео.
Ірина Семенюта, шеф-редакторка інтернет-видання «ІзбірКом»:
- Ми щодня робимо caption video, в яких підбиваємо підсумки доби, висвітлюємо головні події регіону за день. Наразі таких роликів близько 90. У нас з’явився відеограф, тож тепер можемо робити різноманітний відео-контент більш професійно. Круті ментори, підказали багато ідей не лише для роликів, а й для інших великих матеріалів.
Окрім того, що проєкт надасть швидку, якісну, потрібну інформацію і можливості для покращення діяльності регіональних редакцій, Media Development Foundation фінансово підтримуватиме учасників проєкту для роботи в умовах війни.
Заповнити заявку можна ТУТ до 3 липня. Оголошення учасників 8 липня.
Якщо у вас виникли запитання щодо проєкту, пишіть на пошту: klimchuk.don@gmail.com — Марина Клімчук, комунікаційниця Media Development Foundation.