Конкурс мініпроєктів «Медіаосвіта як протидія військовим викликам»

Росія веде агресивний наступ на територію України. Окрім боїв та обстрілів різних міст України, російська пропаганда веде й інформаційну війну, намагаючись ввести людей у паніку та зневіру. Драматичні події міцно прикували мільйони людей до стрічок новин, месенджерів, додатків, змусили їх цілодобово відслідковувати інформацію практично в режимі реального часу, щоби постійно бути в курсі, робити відповідні висновки і діяти в той чи інший спосіб, позаяк переконані, що від цього залежить життя. Медіаграмотність сьогодні життєво необхідна навичка, тому що наслідки пропаганди та відсутність серед аудиторії критичного сприйняття інформації робить її надзвичайно вразливою.

Академія української преси запрошує до участі у конкурсі мініпрoєктів, які активно залучатимуть різні спільноти до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності, прийняттю поінформованих рішень, посилюють стійкість до дезінформації, формують навички критичного мислення та інформаційної безпеки.

Пріоритетні теми конкурсу:

  • інструменти медіаграмотності, верифікації контенту та інформаційної безпеки в військовий час (критичне мислення, фактчекінг, аналіз джерел, чатботи тощо) ;
  • формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації задля розпізнавання маніпуляцій та пропаганди;
  • створення просвітницького медіаконтенту для розвитку медіаграмотності різних спільнот.

Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, створенням шкільних медіа, освітнього та просвітницького медіаосвітнього контенту для ЗСУ, добровольчих формувань, волонтерів, внутрішньо переміщених осіб (заняття, лекції, інфографіка тощо).

Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, громадські організації, ініціативні групи, приватні підприємці, які надають освітні послуги.

Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.

Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням: https://forms.gle/14FdqWWom3BBjErq6

Останній термін подання заявок: 2 травня 2022 року.

Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників до 6 травня.

Термін реалізації і звітування проєктів: 10 травня – 15 вересня 2022 року.

Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 2 сторінок)

І. Інформація про заявника

ІІ. Опис проєкту

  1. Назва проєкту.
  2. Опис цілей та завдань проєкту.
  3. Період виконання проєкту із деталізованим календарним планом.
  4. Очікувані результати проєкту.
  5. Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
  6. Моніторинг та оцінка ефективності проєкту.
  7. Коротка інформація про експертів (тренерів) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
  8. Якщо є, партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.

ІІІ. Бюджет проєкту

Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням>>>

Критерії оцінки:

  • Заявник має право подавати заявку.
  • Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
  • Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
  • Проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
  • Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.

При виникненні запитань звертайтесь до менеджерки медіаосвітніх програм Оксани Волошенюк за телефоном 067-504-98-02, або електронною поштою oksana@aup.com.ua

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right