Скролінг-сприйняття інформації диктує нові правила для контентмейкерів

17-18 лютого 2021 року відбувся вебінар «The best контентмейкер: про що писати 52 тижні у році». Організатор – Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.

Учасники заходу дізналися про уподобання аудиторії після викликів 2020 року. Коли постити інформацію, що в трендах 2021 року. Вчилися відбирати теми, формувати графік та керуватися планом публікацій. Дізналися від тренерів про те, як створити контент-план на 52 тижні року та про перестороги для контентмейкерів.

Президент Академії української преси Валерій Іванов зазначив: «Нові технології просування контенту відіграють дуже важливу роль у сучасному соціумі. Тому ми будемо продовжувати діяльність по професійній допомозі в цьому».

Медіатренерка, співзасновниця продакшн студії Марія Яцковська доповнила: «Скролінг-сприйняття інформації змушує контентмейкерів думати не лише про якість та тематику матеріалу, а й про те, чим за секунду зачепити аудиторію. Це ставить нові виклики перед блогерами щодо пошуку нових форматів подачі інформації. Інтерв’ю з експертом дає можливість урізноманітнити контент і наповнити ексклюзивами стрічку. Стрім, відеодіалог, 2-3 цитати, 2-3 новини, інфографіка і, навіть, меми - все це можливі похідні лише одного інтерв’ю». 

Медіатренер, кандидат філологічних наук Андрій Юричко відмітив: «Сучасні медіатренди вимагають оперативно реагувати на зміни в темах та цікавих подачах. Але, крім того, вимагають регулярності подачі інформації, що привчає аудиторію до вашого ресурсу, де завжди можна прочитати чи переглянути корисне та цікаве. Тому контент-планування має виходити в першу чергу. Це прості послідовні кроки, за якими можна розписати теми на цілий рік».

 Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right