Формат відео для мобільної журналістики на вебсемінарі 20-21 вересня

Сьогодні формат відзнятого відео залежить від подальшого розповсюджуння. Горизонтальне (класичне) відео чудово підходить для платформи Youtube. Instagram просуває уперед вертикальне відео, а Facebook намагається зробити квадратне (ну добре, формат 3:4) відео популярним (бо його зручно дивитися у будь-якому положенні телефону). Про це йшлося на вебсемінарі «Мобільна журналістика: оперативно, креативно, відповідально» 20-21 вересня 2020 року.

Подію провели Академія української преси спільно з Національною спілкою журналістів України (НСЖУ) за підтримки Friedrich Naumann Foundation Ukraine and Belarus.

"Вертиклаьне відео вимагає кращої підгоовки до зйомки, - вважає тренерка, продюсерка Жанна Кузнєцова. - Треба враховувати, що у тебе за спиною, як це виглядатиме в кадрі. Вертикальне відео простіше - своїм обличчям ти заповнює екран і ст аєш єдиним важливіим об'єкьтом, що вартий уваги".

"Журналістика полягає у створені різноманіття матеріалів та тем, - говорить прездиент АУП Валерій Іванов. - Ми показуємо інструменти, вибираючи які, можна навіть схоже відео зробити унікальним та цікавим. Спробуйте один сюжет відзняти і змонтувати в різних відеоформатах і ви кпереконаєтесь, які різні роботи у вас з'являться".

 

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right