Сторітелінг 2.0 – це просунута версія тренінгу про сторітелінг. Для тих, хто вже розібрався, що в історії має бути конфлікт і протилежні сторони цього конфлікту мають зіткнутися. Але ось про сторони… Хто вони? Хто такі герої? Які вони бувають? Чи можна їх поділити за типами?
Академія української преси спільно з Національною спілкою журналістів України (НСЖУ) за підтримки Friedrich Naumann Foundation Ukraine and Belarus провела вебсемінар "Сторітелінг 2.0: креативний сценарій від А до Я" 14-15 жовтня 2020 року.
"Герой – головний рушій історії, сама така підтема цього тренінгу. Розбирали різні образи, які створюють блогери, розбирали героїв, яких створюють професійні сценаристи в Голівуді та для Нетфліксу, - розповідає тренерка, продюсерка Жана Кузнецова. - Вчилися створювати арку героя ще до написання історії, визначилися з поняттями протагоністів і антагоністів і тут же зрозуміли, що зараз у тренді антигерой".
"Журналістика - це завжди про історії: про людей, про їхні вчинки та мотиви, - ділиться президент АУП Валерій Іванов. - Ми вчимо як розказувати історії праивльно, продумувати структуру, переходи між темами, як праивльно підсилити ті чи інші частини".