Головне зачепити емоційно – це секрет успіху гарної історії – про вебсемінар «Сторітелінг для початківців» 20-21 липня

«Головне  зачепити емоційно – це секрет успіху гарної історії», - розповідає продюсер соціальних мереж Сергій Сєднєв на вебсемінарі Академії української преси "Сторітелінг для початківців. Як створювати вірусний контент", який пройшов 20-21 липня за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за свободу.

Ще говорили про таймінг, як привернути увагу в перші декілька секунд, чим закінчувати та як розповсюджувати контент. Вивчали інструменти для розказування історій та на що звертати увагу при описі героя.

"Історії - структурна складова матеріалу, - вважає доктор філологічних наук, професор, президент АУП Валерій Іванов. - Вони не лише подають факти, але й пояснюють мотиви, роз'яснюють події, приводять бекграунд. Кожен так чи інакше вміє розповідати історії знайомим, але ми вчимо це робити в соціальних мережах для великої аудиторії".

Розбір практичного домашнього завдання допоміг на практиці показати як правильно застосувати триактовий сценарний підхід, які елементи історії варто підсилити, а яких позбутися для динамічності розповіді.

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right