Людина, емоції та дія – три складові сторітелінгу від 6-7 липня

«В кожній історії хочеться бачити людину і як вона вирішує труднощі. Кожен сценарій складається з трьох складових, але соціальні мережі навіть тут вносять свої корективи. Наприклад, відео без чіткої крапки в кінці», - розповідає продюсер соціальних мереж Сергій Сєднєв на вебсемінарі «Сторітелінг для початківців. Як створювати вірусний контент». Подію провела Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу 6 та 7 липня.

«Вірусний контент соціальних мереж тісно увійшов у звичайне життя українців, - вважає доктор філологічних наук, професор, президент АУП Валерій Іванов. – Подавати інформацію не сухо, цікаво, піднімати суспільно важливі теми, поширювати та розповсюджувати для потреб аудиторії – цей процес завжди в топі».

Розібравшись в структурі створення історій, в лінійній, обернено-лінійній чи паралельних історіях, визначившись як емоції впливають на залучення аудиторії учасники вебсемінару, спробували самі створити історії тривалістю до хвилини.

«В наші вебсемінари ми завжди вкладаємо практичний аспект, - стверджує виконавчий директор АУП Андрій Коваленко. – Учасники вебсемінарів мають не лише прослухати та обговорити, але й самі написати свою історію для публічного показу. А помилки та зауваження вже виправляються разом з тренерами під час другого дня вебсемінару».

За два дня пройшлися по темі висвітлення дітей в постах (як закривати обличчя), збереження персональної інформації (так, дзеркальна поверхня холодильника може розказати ніж передбачав автор), розібралися, що котики не таки вже й милі, а птахів треба берегти 😊

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right