Влогінг на 52 теми наперед. Інфотейнмент для блогера 1-2 червня

Про влогера забувають, якщо він створює матеріали рідше раз на два тижні. Про це говорили на вебінарі «Інфотейнмент для блогера під час карантину. Як не розповсюджувати фейки і створювати якісний контент» 1-2 червня. Подію організувала Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу.

Для влогера-початківця найкращий варіант робити пости раз на тиждень.

Для цього варто лише розписати 52 теми – по одній на тиждень на цілий рік. І це лише на перший погляд здається непосильною справою. Насправді, завдання виконується легко, швидко і стає гарною основою для створення майбутніх матеріалів.

«Ми виступаємо за створення якісного контенту, - говорить професор, доктор наук, президент АУП Валерій Іванов. – Регулярність публікацій, відповідальність за контент, протидія неправдивій інформації – це те, чого ми хочемо навчити на наших вебінарах».

Якими програмами знімати та монтувати відео, яка правильна послідовність кадрів, як продумати майбутній сюжет -розповідали і показували, а учасники реалізовували у домашньому завданні.

«Практична складова, закріплення теорії виконанням домашнього завдання, обговорення сценарію в групах – ми акуратно переносимо наші тренінги в онлайн-площину, - розповідає виконавчий директор АУП Андрій Коваленко. – Не все можна повторити онлайн, тому ми ретельно переглядаємо наповнення, шукаємо цікаві підходи і подачі. І, звичайно, розробляємо нові тематики вебінарів для розширення запитів аудиторії».

Для багатьох учасників це була перша спроба власноруч відзняти відеоконтент. Не обійшлося без помилок «новачків»: дублюючі кадри, затягнутий сюжет, відсутність звуку чи неправильний ракурс. Але багатьох врятували «котики». Обігрування теми домашніх улюбленців та їхнього критичного споглядання на повсякденне життя господарів – не лише розважає, але і вчить подивитися на рутину критичними поглядом.

«Ми працюємо з багатьма організаціями, які розбудовують відрите суспільство з ліберальними ідеями, - ділиться координатор проектів фонду Володимир Олійник. – Це і громадські організації, політичні партії та аналітичні центри. Приємно, що в сфері медіа ми працюємо з потужним партнером Академією української преси. Протидія популізму та фейкам сьогодні стає справжнім викликом для відкритості суспільства. І чим більше ми про це знаємо і навчаємо навичкам протидіяти цим процесам – тим краще наших громадян».

Сміху, страху та сенсації завжди можна протиставити інфонейнмент, що в доступній та цікавій формі відповідатиме на запитання: «що я маю про це знати?» і «чому я маю про це знати?».

Академія української преси (АУП) сприяє критичному споживанню медіа, дотриманню стандартів журналістики, навчає основам медіаграмотності вчителів, дітей та дорослих.

Долучайтесь до нашої діяльності за хештегами чи підпискою на сторінку у ФБ.

#АУП #тренінги_АУП #вебінари_АУП #журналістика #медіа #медіаграмотність #media #journalism #стандарти_журналістики

#
«Мультимедійне онлайн-медіа «АУП-info»
(ідентифікатор в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа: R40-00988)
envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right