Фінальне навчання 2-ї посиленої фази тренінгу для тренерів з медіаграмотності відбулося у Києві 28-30 листопада 2019 року. Проект реалізує Академія української преси за підтримки DW Akademie.
Ніщо так не впливає на учасників тренінгу, як підготовка тренера. Його увага, щирий інтерес, професійна віддача. Філігранно відібрані теоретичні концепції мають силу тільки тоді, коли тренер чітко розуміє специфіку роботи і професійну спрямованість цільової аудиторії. Посил, який тренер надає під час тренінгу, повинен бути чітко відображати модель тих якостей і навичок, які мають сформувати в учасників по завершенню тренінгу.
«Найголовніше для тренера не лише майстерність й знання своєї роботи, а й знання аудиторії, з якою працюєш! Тренер перед початком роботи повинен все обговорити з замовником (керівником компанії), хто буде його цільова аудиторією. Важливо знати свою аудиторію й поважати учасників процесу. Але тут має бути присутня коректність й інтуїція тренера, головне — не перебільшити! Бо буде зворотній ефект, — наголошує Тетяна Іванова, доктор педагогічних наук, керуючий партнер Академії української преси, медіаексперт, — Замість динамічної роботи люди стануть пасивними, буде відчуття напруги й дискомфорту у групі. Тому обізнаність тренера про його цільову аудиторію, не лише показник його майстерності, а й захист від патових ситуацій, які можуть виникнути в ході тренінгу».
Наталія Римар, тренер DW Akademie, HR консультант, психолог зауважила наступне: «Радію, що мала можливість долучитися до проекту навчання медіатренерів за підтримки Академії української преси та DW Akademie. Максимальне занурення учасників в методологію проведення тренінгів, відкритість до нових знань, обмін досвідом, глибина та креативність в розробці власних навчальних проектів. Впевнена, що тепер формування такої важливої компетенції, як медіаграмотність, в різних регіонах нашої країни в надійних експертних руках».
Більш детальніше читайте на фейсбук сторінках наших учасників:
Академія Deutsche Welle є провідною організацією Німеччини для розвитку міжнародних засобів масової інформації. Консультанти і тренери підтримують вільні і незалежні медіа з 1965 року. Організація пропонує міжкультурні та професійні навчальні семінари, програми і стажування для майбутніх журналістів. DW Академія також розробила магістерську програму «Міжнародні Медіа Студії», яка поєднує у собі навчання з розвитку ЗМІ, управління медіа, журналістики та комунікації.