Результати проекту «Вивчай та розрізняй (L2D)»

14.05.2018  

Через півтора року після завершення проекту з інфо-медійної грамотності для середніх шкіл — «Вивчай та розрізняй (L2D)», що реалізував IREX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів) спільно з Академією української преси та інтернет-проектом StopFake за підтримки Посольства США та Великої Британії в Україні, був визначений довготерміновий вплив спільної діяльності. Шляхом оцінювання рівня знань з новинної та медіаграмотності серед учасників програми та контрольної групи отримано такі результати.

На відміну від тих, хто не був залучений до співпраці у програмі, учасники «Вивчай та розрізняй»

  • На 28% краще володіють комплексними знаннями з медіа індустрії;
  • На 25% більш готові до перевірки достовірності новин, використовуючи декілька джерел інформації;
  • На 13% більш спроможні правильно визначити та критично проаналізувати «фейковий» матеріал.

Зауважимо, що визначені показники впливу залишилися сталими навіть з плином часу. Ознайомитися з повним звітом програми можна за посиланням>>>

Користуючись нагодою, ми раді поділитися публікацією, яка була присвячена програмі «Навчай та розрізняй» в американському онлайн журналі Slate. У ній представлений короткий огляд нашої методики та відображені думки щодо її адаптованого використання в Сполучених Штатах. Зі статтею можна ознайомитися за тут>>>

envelopetagclockmagnifiercrosschevron-uparrow-leftarrow-right